  • 1. Data: 2017-10-23 11:17:49
    Temat: kabelki z gniazdami jumper
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Chodzi mi o takie wytczki/gniazda jak na tym kabelku do Salae
    http://allegro.pl/analizator-stanow-logicznych-salea
    e-8-kanal-24mhz-i6973323631.html

    Czyli do nakladania na typowy "jumper pin" 2.54mm, 1x1 albo inne
    konfiguracje - 2x1, 4x1, 4x2, 5x2...

    Potrzebuje troche dluzsze kabelki, tak z metr.
    Jak to sie fachowo nazywa i gdzie tego szukac?

    Eewentualnie gdzie szukac samych zlacz ... i narzedzia do zaciskania ?
    Choc podejrzewam, ze to zaciskanie nie takie latwe.

    Uzylbym zlacz na tasme, ale pasuje mi miec dwa osobne kabelki i
    wcisniete tuz obok obok siebie - z tymi na tasme tak sie nie da...

    J.

  • 2. Data: 2017-10-23 11:34:42
    Temat: Re: kabelki z gniazdami jumper
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    On 23/10/2017 10:17, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Uzylbym zlacz na tasme, ale pasuje mi miec dwa osobne kabelki i
    > wcisniete tuz obok obok siebie - z tymi na tasme tak sie nie da...

    szukaj pod 'dupont'

    c.

  • 3. Data: 2017-10-23 11:49:41
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-10-23 o 11:17, J.F. pisze:
> [...]
    > konfiguracje - 2x1, 4x1, 4x2, 5x2...
    >
    > Potrzebuje troche dluzsze kabelki, tak z metr.

    Takie długie to nie wiem. Krótsze to bez problemu:
    http://allegro.pl/przewody-kable-zworki-zensko-zensk
    i-40szt-20cm-i5563318467.html

    > Jak to sie fachowo nazywa i gdzie tego szukac?
    >
    > Eewentualnie gdzie szukac samych zlacz ... i narzedzia do zaciskania ?
    > Choc podejrzewam, ze to zaciskanie nie takie latwe.

    Chociażby tu
    https://www.tme.eu/pl/details/nsr-01/listwy-i-gniazd
    a-kolkowe/ninigi/

    Narzędzia różnej jakości, możliwościach i cenie.

    Pozdrawiam

    DD

  • 4. Data: 2017-10-23 11:55:49
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-10-23 o 11:49, Dariusz Dorochowicz pisze:
    e-8-kanal-24mhz-i6973323631.html

    > Takie długie to nie wiem. Krótsze to bez problemu:
    > http://allegro.pl/przewody-kable-zworki-zensko-zensk
    i-40szt-20cm-i5563318467.html

    A tu masz bliżej i dłuższe - może się dogadasz to zrobią jakie chcesz

    http://allegro.pl/przewody-zensko-zenskie-40szt-60cm
    -p-060-i6966880193.html

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2017-10-23 12:53:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >A tu masz bliżej i dłuższe - może się dogadasz to zrobią jakie chcesz
    >http://allegro.pl/przewody-zensko-zenskie-40szt-60c
    m-p-060-i6966880193.html

    Dzieki, oni chyba produkcji nie maja, ale moze starczy.

    Czyli bez nazwy, to utrudnia szukanie :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-10-23 13:27:40
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 23 października 2017 11:17:58 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Uzylbym zlacz na tasme, ale pasuje mi miec dwa osobne kabelki i
    > wcisniete tuz obok obok siebie - z tymi na tasme tak sie nie da...

    Ja sobie ostatnio takie rozebralem, rozgiąłem i zalutowalem własny kabelek.
    Roboty na 10 minut. BTW. To zacisniecie to takie se, druciki wylazły relatywnie
    łątwo. Jak nie zakapiesz za duzo cyny to wejdzie spowrotem w plastik i bedzie dzialac
    ok.

  • 7. Data: 2017-10-29 01:38:59
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 10/23/17 05:17, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > Uzylbym zlacz na tasme, ale pasuje mi miec dwa osobne kabelki i
    > wcisniete tuz obok obok siebie - z tymi na tasme tak sie nie da...

    Możesz sobie zamówić gotowe w dowolnej konfiguracji:
    http://dirtypcbs.com/store/cables

    Jacek.

  • 8. Data: 2017-11-01 15:32:19
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-29 o 01:38, Jacek Radzikowski pisze:
    e-8-kanal-24mhz-i6973323631.html

    > Możesz sobie zamówić gotowe w dowolnej konfiguracji:
    http://dirtypcbs.com/store/cables

    Orientujecie się może gdzie mogę zlecić w Polsce podobną usługę tzn. przygotowanie
    gotowych kabelków
    zgodnie z podaną specyfikacją?