  • 1. Data: 2019-01-20 12:45:44
    Temat: kablowka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taka ciekawostka - w kablowce place za pakiet podstawowy.

    Teraz skanuje, doszlo pare kanalow.
    Ale dziwnie doszlo.
    Np obraz przystaje.
    Albo obrazu nie ma, a fonia jest.
    Albo fonia zrywa co chwile.

    Jakis "promujący" system kodowania ?

    Czy zestarzaly sie filtry blokujace stare kanaly analogowe, i dochodzi
    co nie powinno ?

    J.

  • 2. Data: 2019-01-21 23:20:24
    Temat: Re: kablowka
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Taka ciekawostka - w kablowce place za pakiet podstawowy.

> [...]

    Raczej przekroczenie BER

    > Czy zestarzaly sie filtry blokujace stare kanaly analogowe, i dochodzi
    > co nie powinno ?

    Nie przypuszczam. Prędzej one sam sygnał blokują, powodując, ze
    przekroczenie BER zachodzi łatwiej i chetniej. I kwadraci, pikseluje, rwie
    obraz, a i dźwięk niekiedy też.
    Spróbowałbym wyłączyć/zresetować/wrócić do ustawień "fabrycznych", dekoder z
    tej kablówki. Jeśli z nagrywarką, to zabezpiecz najpierw nagrania.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.