  • 1. Data: 2018-03-14 12:14:34
    Temat: kalkulator
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=ByWXR7WzkIE

    I komu to przeszkadzalo ...

    J.

  • 2. Data: 2018-03-14 14:04:13
    Temat: Re: kalkulator
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2018-03-14 o 12:14, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ByWXR7WzkIE
    >
    > I komu to przeszkadzalo ...

    O, ja się jakimś takim podobnym nawet bawiłem dawno temu :)
    Za wiele to nie potrafiłem z tym zrobić, ale nie powiem - ćwiczenie
    umysłu niezłe. Jak to zrobić żeby ułatwić liczenie przy wykorzystaniu
    takiej zabawki?

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2018-03-14 18:38:21
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 14.03.2018 o 12:14, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ByWXR7WzkIE
    >
    > I komu to przeszkadzalo ...

    Mnie!
    Kolega na studiach używał na kolokwiach z chemii fizycznej. Co chwila
    rozlegało się:
    chrum, chrum, chrum...
    chrum, chrum, chrum...
    chrum, chrum, chrum...
    Do dziś pamiętam!

    P.P.

  • 4. Data: 2018-03-14 20:25:45
    Od: Luke <l...@l...net>

    > Kolega na studiach używał na kolokwiach z chemii fizycznej. Co chwila

    On to nosił? Jejku...

    Ja bym chyba suwak wybrał, chyba że wymagali do 10 cyfr znaczących ;)

    L.

  • 5. Data: 2018-03-14 20:50:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-03-14 o 12:14, J.F. pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ByWXR7WzkIE

    Taki kiedyś miałem:
    https://en.wikipedia.org/wiki/File:Curta_-_National_
    Museum_of_Computing.jpg

    MJ

  • 6. Data: 2018-03-14 21:18:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/14/2018 8:50 PM, Michal Jankowski wrote:
    > Taki kiedyś miałem:
    > https://en.wikipedia.org/wiki/File:Curta_-_National_
    Museum_of_Computing.jpg

    Zrób sobie kopie :D

    https://www.youtube.com/watch?v=zh2Z11miQ0w

  • 7. Data: 2018-03-14 21:23:37
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2018-03-14 o 20:25, Luke pisze:
    > On to nosił? Jejku...

    W firmie mojego dziadka były już takie "zminiaturyzowane": gdzieś o 50% !

  • 8. Data: 2018-03-14 22:09:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 21:23, JaNus pisze:

    > W firmie mojego dziadka były już takie "zminiaturyzowane": gdzieś o 50% !

    Po moim dziadku mam taką
    https://img01-olxpl.akamaized.net/img-olxpl/37048982
    9_1_644x461_zabytkowa-maszyna-liczaca-feliks-cccp-zs
    rr-warszawa.jpg
    Używał jej na co dzień.

    Robert

  • 9. Data: 2018-03-14 22:38:41
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Po moim dziadku mam taką
    > https://img01-olxpl.akamaized.net/img-olxpl/37048982
    9_1_644x461_zabytkowa-maszyna-liczaca-feliks-cccp-zs
    rr-warszawa.jpg

    > Używał jej na co dzień
    Te w firmie mojego dziadka były najwyraźniej oparte na zbliżonej
    zasadzie działania, acz dizajn miały nieco inny.
    No ale ktoś z rodziny wyrzucił te "rupiecie", gdy tylko pojawiły się
    pierwsze kalkulatory elektryczne. A były one... większe! (gabarytowo)
    Tak, tak.

  • 10. Data: 2018-03-15 14:12:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=ByWXR7WzkIE
    >
    > I komu to przeszkadzalo ...

    Kręciołek. Bawiłem się wieeeki temu taką. Czy Ty wiesz ile to
    cholerstwo ważyło?

    --
    Marcin