  • 1. Data: 2015-03-21 14:29:31
    Temat: "kamera szpiegowska 9V"
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Robie z dzieciakami robota i potrzebowałbym zamontować na nim kamerę o
    kiepskiej jakości, nadającą od razu w starym paśmie analogowym (mam
    ręczny telewizorek ktory nada się w sam raz).

    Kiedys nazwyano to kamerami szpiegowskimi i były zasilane z 6F22.
    Niestety siedze od godziny na allegro i gdzieś wszystkie wymiotło. O ile
    pamiętam cena była troche powyżej 50zł a na pewno mniej niż 100zł.

    Ktoś może mnie nakierować, może złe słowa kluczowe stosuje?
    Najwazniejsze żeby była z nadajnikiem abym wykorzystał telewizorek ręczny.

    PS. Jest pełno na pasma GHz, ale nie o to chodzi.

    PS2. Ostatecznie zrobie jakiś modulator, ale z lenistwa wole gotowca.

  • 2. Data: 2015-03-23 19:02:22
    Temat: Re: "kamera szpiegowska 9V"
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 21.03.2015 um 14:29 schrieb Sebastian Biały:
> [...]
    >
    > PS. Jest pełno na pasma GHz, ale nie o to chodzi.
    >
    > PS2. Ostatecznie zrobie jakiś modulator, ale z lenistwa wole gotowca.

    Teraz to już chyba tylko jakieś starocie na allegro. Chińczykom nie
    opłaca się dziergać, na cle kłopoty to i po co.

    Waldek

  • 3. Data: 2015-03-23 19:52:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar" napisał w wiadomości

    >Teraz to już chyba tylko jakieś starocie na allegro. Chińczykom nie
    >opłaca się dziergać, na cle kłopoty to i po co.

    PS1. teraz to pewnie kamerki z wifi popularne, wykorzysta sie tableta.

    PS2. Hm, jest jakis powszechnie uznany standard transmisji kamerkowej
    po wifi/tcpudpip ?

    J.

  • 4. Data: 2015-03-23 20:16:44
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 23.03.2015 o 19:52, J.F. pisze:

    > PS1. teraz to pewnie kamerki z wifi popularne, wykorzysta sie tableta.

    Wszystko fajnie, tylko uwaga na opóźnienie - do pewnych zastosowań się
    nie nadaje - dlatego czasem idealne są analogowe transmisje na 2,4 i 5 Ghz.

    > PS2. Hm, jest jakis powszechnie uznany standard transmisji kamerkowej po
    > wifi/tcpudpip ?

    Każda szanująca się kamera ma protokół rtsp (może działać po udp i tcp).
    Dodatkowo jest coś takiego ONVIF - kamera wspierająca ten standard ma
    działać po rtsp i dodatkowo można ustawiać jej parametry otwartym
    protokołem.

    --
    Mirek.

  • 5. Data: 2015-03-23 21:17:09
    Od: t-1 <t...@t...pl>

> [...]
    >
    > PS. Jest pełno na pasma GHz, ale nie o to chodzi.
    >
    > PS2. Ostatecznie zrobie jakiś modulator, ale z lenistwa wole gotowca.

    Chyba to zły pomysł nadawać obecnie analogowo w eter.

    Wprawdzie są jeszcze dostępne za kilkadziesiąt zł. urządzenia
    hasła to:
    modulator antenowy
    modulator TV

    Jednak trzeba by sygnał jeszcze wzmocnić i dopiero wysterować antenę, co
    może nie podobać się UKE.

    Są natomiast do kupienia w cenie też od kilkudziesięciu zł. komplety
    nadajnik odbiornik na 2,4GHz. lub lepiej 5,8 GHz.

    hasła to:
    transmiter TV
    video sender

    Podłączyć przecież to można do wejścia video dowolnego telewizora nawet
    cyfrowego.

  • 6. Data: 2015-03-23 21:52:35
    Od: Tmek <t...@d...ek>

> [...]
    >
    > Ktoś może mnie nakierować, może złe słowa kluczowe stosuje?
    > Najwazniejsze żeby była z nadajnikiem abym wykorzystał telewizorek ręczny.

    Jest kamera, jest 9V i jest odbiornik

    http://www.ebay.com/itm/Mini-Wireless-TV-System-Micr
    o-Camera-Transmitter-Wifi-Receiver-Full-Kit-New-/141
    518613039?

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40%7CR40%7CR40
    %7CR40%7CR40%7CR40&_sacat=0&LH_FS=1&_nkw=camera+tran
    smitter+micro&_sop=15

    Tmek

  • 7. Data: 2015-03-24 04:28:12
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

    > Kiedys nazwyano to kamerami szpiegowskimi i były zasilane z 6F22. Niestety
    > siedze od godziny na allegro i gdzieś wszystkie wymiotło. O ile pamiętam
    > cena była troche powyżej 50zł a na pewno mniej niż 100zł.

    Zamiast filozofowaćo wyższości i opłacalności jednych kamer nad drugimi -
    poszukałem
    :-)
    http://allegro.pl/mini-kamera-bezprzewodowa-kolor-so
    lidna-zestaw-i5181645162.html

    Pozdr. Hals.

  • 8. Data: 2015-03-28 10:32:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-03-21 14:29, Sebastian Biały wrote:
    > [ciach]

    W końcu kupiłem za 25zł coś takiego:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4842836493

    (niestety ma artefakty na obrazie w postaci szumiących pasów, ale na
    zabawke okay).

    Liczę na to że modulator wcz zrobię za złotówkę :) dzięki czemu bedę
    wstanie odbierać na starej karcie tv, a to znowu pozwoli na fajną zabawę
    bo sterowanie robota z kompa.

  • 9. Data: 2015-03-28 19:19:11
    Od: "Hals" <H...@v...pl>

    > Liczę na to że modulator wcz zrobię za złotówkę :) dzięki czemu bedę
    > wstanie odbierać na starej karcie tv, a to znowu pozwoli na fajną zabawę
    > bo sterowanie robota z kompa.

    Jakbyś zrobił faktycznie za drobne, lub z części z szuflady - daj znać jak
    wyszło.
    Sam jestem zainteresowany - tym bardziej że mam trochę kamer ze starego
    monitoringu.

    Pozdr. Hals.