  • 1. Data: 2014-08-23 22:03:02
    Temat: kamizelki odblaskowe obowiązkowe dla pieszych
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Wchodzi właśnie obowiązek noszenia przez pieszych na drogach poza terenem
    zabudowanym
    kamizelek odblaskowych, pod karą mandatu do 500zł.
    Korzyść podwójna, dla dostawców kamizelek oraz budżetu.
    Wprowadzenie obowiązku chodzenia lewą stroną drogi nie przyniosło by takich
    profitów.
    Chociaż z drugiej strony jakim idiotą trzeba być, by w nocy iść prawą stroną
    drogi w ciemnym ubraniu.

  • 2. Data: 2014-08-23 22:18:15
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 sierpnia 2014 22:03:02 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:
    > Wchodzi w�a�nie obowi�zek noszenia przez pieszych na drogach poza terenem
    >
    > zabudowanym
    >
    > kamizelek odblaskowych, pod karďż˝ mandatu do 500zďż˝.
    >
    > Korzy�� podw�jna, dla dostawc�w kamizelek oraz bud�etu.
    >
    > Wprowadzenie obowi�zku chodzenia lew� stron� drogi nie przynios�o by takich

    > profit�w.
    >
    > Chocia� z drugiej strony jakim idiot� trzeba by�, by w nocy i�� praw�
    stronďż˝

    > drogi w ciemnym ubraniu.

    jak to jakim idiotą. Normalnym idiota. Idiotyzm to naturalny stan dla ludzi. To ci
    trochę lepsi w myśleniu są w porażającej mniejszości. Nie wiem czy zdajesz sobie
    sprawę że przeciętny współczynnik inteligencji dla ludzi, bez znaczenia czy żyją w
    Polsce, Norwegii czy jakimkolwiek innym kraju, jest na poziomie 85-90.

  • 3. Data: 2014-08-24 00:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

> [...]
    > wiem czy zdajesz sobie sprawę że przeciętny współczynnik inteligencji
    > dla ludzi, bez znaczenia czy żyją w Polsce, Norwegii czy jakimkolwiek

    Pewnie stąd te masowe potracenia pieszych idących wzdłuż drogi!

  • 4. Data: 2014-08-24 01:30:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-23 22:18, Użytkownik k...@g...com napisał:

> [...]
    Polsce, Norwegii czy jakimkolwiek innym kraju, jest na poziomie 85-90.

    Tylko tacy idioci jak ty mają współczynniki inteligencji,
    bywa że nawet średnie.
    Pewnie dlatego nie potrafisz poprawnie cytować ani nie potrafisz
    znaleźć właściwego programu do dyskusji na grupach.
    Dla normalnych ludzi podaje się iloraz inteligencji.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-08-24 02:40:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Aug 2014 13:18:15 -0700 (PDT), k...@g...com
> [...]
    > współczynnik inteligencji dla ludzi, bez znaczenia czy żyją w
    > Polsce, Norwegii czy jakimkolwiek innym kraju, jest na poziomie

    Jestes idiota, przecietny IQ wynisi 100.

    J.

  • 6. Data: 2014-08-24 03:37:28
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 24 sierpnia 2014 02:40:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sat, 23 Aug 2014 13:18:15 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Jestes idiota, przecietny IQ wynisi 100.
    >

    > J.

    Już sobie nie dokładaj żeby się lepiej czuć. Nie musisz. My tutaj piszący na grupach
    mamy powyżej średniej. Ilu nas jest tutaj, dwudziestu? Żeby napierdalać się na
    grupach trzeba być inteligentnym, potrafić się uczyć. Tego idioci nie robią. Idioci
    na grupach są od pierdolenia o kodowaniu, zawijaniu wierszy i cytowaniu. Do
    wykonywania czynności takich jak: ubrać się, zrobić jedzenie, pójść albo pojechać do
    pracy w której od wielu lat wykonuje się te same czynności, obejrzeć meczu albo w
    przypadku kobiet mózgojebowy serial, trafić do domu, kliknąć " lubię to" na fb itp.
    Nie potrzeba mieć 125, 85 wystarczy. I tyle większość ma. Zwłaszcza ludzie starsi co
    po zakończeniu edukacji na dowolnym poziomie przestali się uczyć. Jak by barierą do
    otrzymania PJ było skończenie trzydziestu pięciu lat to miało by je z 5% z tych co by
    chcieli je mieć. Jak myślisz dlaczego w kasach w sklepach jest opcja że wpisuje ile
    dałeś pieniędzy, odejmuje od niej zakupy i wyświetla ile ma wydać reszty? W tej
    funkcji nie idzie o odejmowanie w pamięci tylko o to że nie ogarniają prostego
    sposobu wydawania reszty do kwoty jaką dałeś.

  • 7. Data: 2014-08-24 08:00:45
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-08-23 o 22:18, k...@g...com pisze:

    (ciach)
    jest na poziomie 85-90.

    Optymista. Ja bym strzelał na poziomie 60-70.

  • 8. Data: 2014-08-24 08:13:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-23 22:18, k...@g...com wrote:

    > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę że przeciętny współczynnik inteligencji dla
    ludzi, bez znaczenia czy żyją w Polsce, Norwegii czy jakimkolwiek innym kraju, jest
    na poziomie 85-90.

    Przeciętne IQ z definicji równa się 100:P

    Shrek.

  • 9. Data: 2014-08-24 08:32:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 23 Aug 2014 22:03:02 +0200, t-1 napisał(a):

    > Wchodzi właśnie obowiązek noszenia przez pieszych na drogach poza terenem
    > zabudowanym
    > kamizelek odblaskowych, pod karą mandatu do 500zł.

    A to ciekawe jest, szybko zmienili ten przepis - jeszcze niedawno
    nakazywał tylko używanie elementów odblaskowych...
    A nie, wróć. Nic nie zmienili.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2014-08-24 08:38:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "t-1" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > takich profitów.
    > Chociaż z drugiej strony jakim idiotą trzeba być, by w nocy iść prawą

    Typowym polskim wiejskim pieszym?