  • 1. Data: 2010-12-08 13:46:19
    Temat: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    kiedyś na allegro pojawiały się takie "kapturki termokurczliwe" do
    zaizolowania końcówek przewodów... jak to się poprawnie nazywa, bo szukam i
    szukam, ale wyskakują mi same "korki do wina"...

  • 2. Data: 2010-12-08 13:48:01
    Temat: Re: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa
    Od: awow <a...@w...pl>

    Koszulki termokurczliwe.

  • 3. Data: 2010-12-08 13:50:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Koszulki termokurczliwe.

    ale mi chodzi o takie zakańczające kabel - zamknięte z jednej strony...

  • 4. Data: 2010-12-08 14:11:51
    Od: "Andy Niemczuk" <l...@c...de>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > ale mi chodzi o takie zakańczające kabel - zamknięte z jednej strony...

    No to szukaj do kabli, anie do win, pijaku....

    :))))))))

    http://www.hellermanntyton.pl/pec

    Takie?

  • 5. Data: 2010-12-08 14:17:45
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.hellermanntyton.pl/pec

    słabe fotki, ale chyba takie jak na pierwszym zdjęciu na grubych przewodach,
    czegoś takiego poszukuję...

  • 6. Data: 2010-12-08 14:40:30
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ido4cp$e6c$1@mx1.internetia.pl...
    > słabe fotki, ale chyba takie jak na pierwszym zdjęciu na grubych
    > przewodach,
    > czegoś takiego poszukuję...

    google wysiadło?

    http://www.eurowin.pl/pl/c/Kapturki-termokurczliwe/5