  • 1. Data: 2016-10-18 14:58:43
    Temat: kara za spóźniony przegląd
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    było?

    Wygląda na to, że dużo ludzi opłaca tylko OC a na przegląd
    nie jedzie bo samochód stoi w garażu nieużywany.

    ale zemsta nadchodzi

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/98
    4860,przeglad-technicznyc-samochodow-spoznienie-staw
    ka.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-10-18 15:20:46
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

> [...]
    >
    > ale zemsta nadchodzi
    >
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/98
    4860,przeglad-technicznyc-samochodow-spoznienie-staw

    co jest kompletną bzdurą bo musą zacząć od konieczności utrzymywania
    ciągłości badań co nie jest obecnie wymagane.
    Ale w świetle podatku od starych samochodów nic mnie nie dziwi

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-10-18 15:33:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** masti pisze tak:

    4860,przeglad-

    > co jest kompletną bzdurą bo musą zacząć od konieczności
    > utrzymywania ciągłości badań co nie jest obecnie wymagane.
    > Ale w świetle podatku od starych samochodów nic mnie nie dziwi

    Troche mnie śmieszy to szukanie pieniędzy do budżetu bo kwota niewielka
    w stosunku do OC a bat na głową wisi taki, że w razie kolizji
    towarzystwo wyprze się odszkodowania a nie, że mnie pan policjant
    złapie albo za karę będę jechał 200km na przegląd (choć podejrzewam ze
    stacja powstanie w Olsztynie bo z Olsztyna jest wszedzie daleko)

    A może już UFG cierpi od wypłat za nieuznane odszkodowania?

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 4. Data: 2016-10-18 15:36:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-18 o 15:33, PiteR pisze:
    > bo kwota niewielka
    > w stosunku do OC a bat na głową wisi taki, że w razie kolizji
    > towarzystwo wyprze się odszkodowania

    Nie wyprze.

    [ciach, dalsze wywody na podstawie błędnej przesłanki].

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-10-18 15:36:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    PiteR wrote:
    4860,przeglad-technicznyc-samochodow-spoznienie-staw
    ka.html

    >co jest kompletną bzdurą bo musą zacząć od konieczności utrzymywania
    >ciągłości badań co nie jest obecnie wymagane.

    W zasadzie jest.
    W ustawie stoi "posiadacz pojazdu jest obowiazany przeprowadzic
    badanie techniczne raz do roku", czy jakos tak.

    J.

  • 6. Data: 2016-10-18 16:02:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > W ustawie stoi "posiadacz pojazdu jest obowiazany przeprowadzic
    > badanie techniczne raz do roku", czy jakos tak.

    nie jest. dopóki nie jeździsz nie musisz mieć ważnego badania. Pomijam
    to, że pewnie nikt potem nie zawozi auta na badania lawetą :)
    W przeciwieństwie do CO które musisz mieć niezależnie od tego czy
    jeździsz czy nie.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-10-18 16:08:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Liwiusz pisze tak:

    > Nie wyprze.

    No to hulaj dusza. W razie czego do Liwiusza ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 8. Data: 2016-10-18 16:20:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-10-18 o 16:08, PiteR pisze:

    > No to hulaj dusza. W razie czego do Liwiusza ;)

    Wystarczy poprosić kogokolwiek umiejącego czytać, aby przeczytał ustawę.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-10-18 16:31:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    4860,przeglad-technicznyc-samochodow-spoznienie-staw
    ka.html

    >nie jest. dopóki nie jeździsz nie musisz mieć ważnego badania.
    >Pomijam

    Przy takim sformulowaniu
    "Art 81.1. Właściciel pojazdu samochodowego, ciągnika rolniczego,
    pojazdu wolnobieżne-go wchodzącego w skład kolejki turystycznej,
    motoroweru lub przyczepy jest obowiązany przedstawiać go do badania
    technicznego.

    5. Okresowe badanie techniczne pojazdu przeprowadza się corocznie, z
    zastrzeżeniem ust. 6-10. "

    Moze i nie musisz miec waznego badania, ale przedstawic co roku musisz
    :-P

    Nawet jesli obecnie za to nie karaja, to zawsze moga zaczac.

    >to, że pewnie nikt potem nie zawozi auta na badania lawetą :)

    W zasadzie nie trzeba. Przeterminowanie badania obecnie na nic nie
    wplywa, moze z wyjatkiem polis AC..

    J.

  • 10. Data: 2016-10-18 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    >
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/transport/artykuly/98
    4860,przeglad-techn
    > icznyc-samochodow-spoznienie-stawka.html

    Kolejna głupota.
    Czemu ma to służyc?