  • 31. Data: 2019-07-09 02:08:48
    Temat: Re: karta Gigabit Ethernet
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-08, Andrzej P. Wozniak <u...@p...onet.pl.invalid> wrote:
    > Osoba podpisana jako Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    > Czyli na zewnątrz, a nie w mieszkaniu? To może jednak wilgoć?

    W mieszkaniu. W uproszczeniu, wyobraź sobie aluminiową rame okienną
    (cały panel takich okien) z zakotwiczeniem rzecz jasna od strony
    mieszkania. Kabel idzie pomiędzy kotwicami.

    > Ten blok to jest element jakiegoś radaru pozahoryzontalnego czy stacji
    > zakłócającej?
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f2/
    Mukacheve_Daryal-UM_LPAR.jpg

    Do kupy to w sumie i od bidy nawet podobne :)

    > Bardziej serio - jakie urządzenie o pracy ciągłej miałoby emitować sygnał
    > odbierany przez tę antenę?

    300-400 m od mieszkania, na wzgórzu jest coś co wygląda na radar. Taki
    wolny kręciął. Antena jest widoczna.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2019-07-09 02:14:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-08, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Przeciw zakłóceniom można zrobić instalację ekranowaną skrętką STP
    > (Shielded Twisted Pair). FTP (Foiled Twisted Pairs) podobno zapewnia
    > jedynie dobre samopoczucie własne. Jedno i drugie w w domowych
    > warunkach trudno zarobić (zakończyć wtyczkami lub gniazdkami). Są
    > warianty jak S/FTP czy SF/UTP. Skoro masz już światłowód, to po co
    > dalej kombinujesz?

    Zwyczajnie jestem ciekaw o co w tym wszystkim chodzi. Jak jest jakiś
    problem to dobrze nie tylko go rozwiązac (de facto obejść w tym
    wypadku), a równiez próbować dowiedziec się co było przyczyną, nie?

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2019-07-09 09:20:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>