  • 1. Data: 2016-06-27 14:59:43
    Temat: karta która bedzie w sam raz
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    czesc i czolem

    która karta nie spowolni mi systemu?, pozwoli obsłużyć 1680x1050 oraz ogladac
    materialy w full HD .
    Grać nie będę.

    Jak najmniejszym kosztem ma dać wszystko co potrzebne.

    AMD Athlon X4 845 Carrizo
    GA-F2A68HM-S1
    4GB RAM

    ati RADEON hd 5450
    http://allegro.pl/karta-graficzna-ati-hd5450-512mb-d
    ms-59-fv-gw-36-i5665280548.html

    AMD HD6450 RADEON
    http://allegro.pl/amd-hd6450-512mb-pciex16-dvi-dp-fv
    -i6041221392.html

    lub prawie to samo SAPPHIRE RADEON HD6450 1GB
    http://allegro.pl/sapphire-radeon-hd6450-1gb-ddr3-hd
    mi-gwarancja-i6298155386.html

    NVidia GeForce 405
    http://allegro.pl/nvidia-geforce-405-lepsza-od-gt210
    -8600gt-7300gt-i6116307154.html

    SAPPHIRE GEFORCE 315 512MB DDR3
    http://allegro.pl/sapphire-geforce-315-512mb-ddr3-i6
    298155263.html

    PALIT GeForce 210 1024MB DDR3 HDMI
    http://allegro.pl/palit-geforce-210-1024mb-ddr3-hdmi
    -i6293954411.html#thumb/2

    bede wdzieczny za kazda sugestie, nawet nie zwiazana z tymi kartami...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-06-27 18:48:55
    Temat: Re: karta która bedzie w sam raz
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Em Gie" <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    czesc i czolem

    <[.....]

    Bez gier ? No to każda z tych podanych....

  • 3. Data: 2016-06-27 19:01:40
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    > Bez gier ? No to każda z tych podanych....

    bardzo dwuznaczna sugestia

  • 4. Data: 2016-06-27 20:11:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 19:01, Em Gie pisze:

    > bardzo dwuznaczna sugestia

    Jak inaczej odpowiedzieć człowiekowi który mając monitor 1680x1050
    chce wyświetlić obraz w 1920x1080 ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-06-27 20:31:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Jak inaczej odpowiedzieć człowiekowi który mając monitor 1680x1050
    > chce wyświetlić obraz w 1920x1080 ?

    Chodzi mu o to, aby na monitorze z rozdzielczością 1680x1050 odtwarzacz film w
    rozdzielczości 1920x1080.
    Odtwarzać != wyświetlać.

  • 6. Data: 2016-06-27 20:33:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Em Gie" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Jak najmniejszym kosztem ma dać wszystko co potrzebne.

    Chodzi Ci o akcelerację GPU, czy nie?

  • 7. Data: 2016-06-28 09:47:35
    Od: robot <r...@o...pl>

    Ja bym brał NVidia GeForce 405, ale tylko dlatego, że ma pasywne chłodzenie.
    Dzięki temu komputer będzie cichszy.

    Uwaga: cichszy ale i cieplejszy!
    Taka karta ładnie podnosi temperaturę w obudowie komputera.
    Standardowo niczym to nie grozi, ale jeżeli mamy do czynienia
    z komputerem który ma mało sprawny układ chłodzenia,
    może dojść do przegrzewania się.

    Sprawa druga.
    "Czy karta pozwoli wyświetlać filmy Full HD".

    Pewnie że pozwoli.
    Ale czy przyśpieszy?
    Musisz poczytać na temat akceleracji wyświetlania video przez GPU.
    To szeroki temat.

  • 8. Data: 2016-06-28 14:08:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 20:31, qwerty pisze:

    > Chodzi mu o to, aby na monitorze z rozdzielczością 1680x1050 odtwarzacz
    > film w rozdzielczości 1920x1080.
    > Odtwarzać != wyświetlać.

    Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
    A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2016-06-28 16:22:35
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 28 czerwca 2016 14:08:11 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
    > A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

    Odtworzyć się da, nie da się wyświetlić w tej rozdzielczosci.
    Tu chodzi o to co robią np. projektory dlp.
    Mają matryckę np. 800x600 ale pozwalają wyświetlić obraz 1024x760 lub wyższy.
    I on sie wyświetli ale oczywiście pewna część pikseli się na obrazie zgubi.

    Ale wyświetlić się da i prawie cały tor wizyjny (materiał-dekoder-karta
    graficzna-hdmi-część projektora) będzie pracować na tym sygnale z wyższą
    rozdzielczością.

    Pewnie niektóre LCD też tak potrafią...

  • 10. Data: 2016-06-28 17:45:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Nie da się odtworzyć w wyższej rozdzielczości niż potrafi wyświetlacz.
    > A wyświetlacz potrafi tylko w 1680x1050.

    Nie mów mojemu laptopowi, bo przestanie odtwarzać filmy full hd.