  • 1. Data: 2017-10-22 20:04:18
    Temat: karta wbudowana w płytę
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jeśli karta graficzna wbudowana w płytę ma dwa wyjścia dsub i dvi to
    można do obu dołączyć monitory?

  • 2. Data: 2017-10-22 20:56:50
    Temat: Re: karta wbudowana w płytę
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 20:04, denat 'POPIS/EU pisze:
    > jeśli karta graficzna wbudowana w płytę ma dwa wyjścia dsub i dvi to
    > można do obu dołączyć monitory?

    A kto ci zabroni?

  • 3. Data: 2017-10-22 23:39:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-10-22 o 20:56, t-1 pisze:
    > A kto ci zabroni?

    Pytanie zasadne i zależy od konkretnego modelu.
    Czasem/często liczba wyjść nie oznacza że tyle monitorów na raz będzie
    działać.

    Co prawda rozkminiałem taki problem kiedyś na samych GPU. (3 wyjścia a 2
    monitory) ale śmiem twierdzić że gwarancji nie ma.

  • 4. Data: 2017-10-23 11:40:58
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Pytanie zasadne i zależy od konkretnego modelu.

    Ogolnie jest tak:
    - jak plyta/procesor stare (wiecej niz 5-6 lat), to raczej mozna podlaczyc
    tylko jeden monitor
    - jak plyta/procesor nowsze, to podlaczysz wiecej niz jeden monitor a ile to
    juz zalezy od plyty i procesora: sandy bridge wspieralo dual display a ivy
    bridge 3 monitory (nowsze pewnie wiecej); co do ati/amd to sie nie wypowiem.