  • 1. Data: 2012-07-13 03:35:58
    Temat: karty pamieci SDHC
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    karty pamieci SDHC do ap. foto, 32 GB - polecicie ktoras firme?

  • 2. Data: 2012-07-13 10:50:49
    Temat: Re: karty pamieci SDHC
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 13.07.2012 03:35, 1634Racine pisze:
    > karty pamieci SDHC do ap. foto, 32 GB - polecicie ktoras firme?

    Chyba tradycyjnie: Sandisk, wyższe (szybsze) modele Kingtona. Używam od
    wieków, jeszcze przed fotografią cyfrową, w palmtopach a nawet w
    komputerach do nadzoru procesów jako dyski twarde i nawet najstarsze
    zabytki około 64MB jeszcze mam i działają choć w jednej coś lata w
    środku. :)

    Nie mogę polecić natomiast Preteców. Skusiłem się parę razy niską ceną i
    bywają problemy z kompatybilnością z niektórymi kontrolerami. A i
    walnięta się trafiła.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2012-07-14 01:46:13
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tom01 in news:4fffe169$0$26686$65785112@news.neostrada.pl
    > Chyba tradycyjnie: Sandisk,

    dzieki.
    tak btw:
    czym roznia sie?:

    http://www.ceneo.pl/16667690

    http://www.ceneo.pl/7701685

  • 4. Data: 2012-07-14 02:17:23
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 14.07.2012 01:46, 1634Racine pisze:
    > tak btw: czym roznia sie?:
    > http://www.ceneo.pl/16667690
    > http://www.ceneo.pl/7701685

    Jedna jest SD a druga MicroSD.

  • 5. Data: 2012-07-14 22:38:03
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tom01 in news:5000ba93$0$26686$65785112@news.neostrada.pl
    > Jedna jest SD a druga MicroSD.

    czyli guzik wyjasniles :) napisy to ja widze.
    obie sa przede wszystkim sdhc, czyli > SD; pytanie jest proste: jaka jest
    roznica miedzy nimi? czyli na przyklad:
    dlaczego o jednej sdhc wymalowali standard, czyli, że "Sandisk SecureDigital
    High Capacity", a o drugiej sdhc, że "Ultra".

  • 6. Data: 2012-07-14 23:29:49
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-14 20:38:03 +0000, "1634Racine" <1...@R...pl> said:

> [...]
    > dlaczego o jednej sdhc wymalowali standard, czyli, że "Sandisk
    > SecureDigital High Capacity", a o drugiej sdhc, że "Ultra".

    Byś se zadał trud i sprawdził
    <http://www.google.com/search?q=sd+vs+micro+sd&hl=pl
    &client=safari&rls=en&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isc
    h&sa=X&ei=iuQBUI2UKcKwhAeLlNCGCA&ved=0CE4Q_AUoAQ&biw
    =1625&bih=907>
    --

    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-07-15 00:45:23
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    JA in news:5001e4cd@news.home.net.pl
    > Byś se zadał trud i sprawdził

    ja sobie zadalem juz trud. Napisalem post. Kto chce - odpowiada, kto nie
    chce - nie. Wist jest prosty.
    Pytalem o to, o co pytalem, a pytanie jest o sdhc. O roznice miedzy jedna
    karta sdhc, a druga karta sdhc. dlaczego tu ultra, a tam nie.
    O czym sa odpowiedzi? ano o tym, o czym sa. takze tradycyjnie o google. Jak
    to w PL.

  • 8. Data: 2012-07-15 13:37:52
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 15-07-2012 00:45, 1634Racine pisze:

> [...]
    > karta sdhc, a druga karta sdhc. dlaczego tu ultra, a tam nie.
    > O czym sa odpowiedzi? ano o tym, o czym sa. takze tradycyjnie o google.

    Tradycyjnie p.Googiel zna odpowiedź. SDHC UHS-I to nowy typ karty o
    podwyższonej szybkości zapisu i odczytu oraz większej "odporności na
    błędy" tj. korygującej ewentulne błędy w trakcie zapisu.

  • 9. Data: 2012-07-15 13:43:17
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 15-07-2012 13:37, Agaton pisze:

    > Tradycyjnie p.Googiel zna odpowiedź. SDHC UHS-I to nowy typ karty o
    > podwyższonej szybkości zapisu i odczytu oraz większej "odporności na
    > błędy" tj. korygującej ewentulne błędy w trakcie zapisu.

    w uzupełnieniu: napis "Ultra" jest logotypem firmy Sandisk i nic nie
    znaczy oprócz tego, że jest to produkt Sandisk-a. Natomiast znaczy
    literka U z jedynką wewnątrz. Oznaczato, że jest karta typu "UHS-I".

  • 10. Data: 2012-07-15 14:19:50
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Agaton in news:jtuacs$7sj$1@inews.gazeta.pl
    > w uzupełnieniu: napis "Ultra" jest logotypem firmy Sandisk i nic nie
    > znaczy oprócz tego, że jest to produkt Sandisk-a. Natomiast znaczy literka
    > U z jedynką wewnątrz. Oznaczato, że jest karta typu "UHS-I".

    takze dzieki.