  • 1. Data: 2019-08-22 13:54:25
    Temat: kasowanie RTG
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W czasach pamieci OTP wspominalo sie kasowaniu promieniami Rentgena,
    znajomy dentysta itd.
    Ktos tego probowal ?

    Bo teraz co chwila bagaz/ciezarowki/towar/plytki przeswietlaja rtg, i
    flashe jakos nie traca zawartosci.
    Taki rentgen do zebow byl jakis mocniejszy ?

    J.

  • 2. Data: 2019-08-22 16:32:54
    Temat: Re: kasowanie RTG
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo teraz co chwila bagaz/ciezarowki/towar/plytki przeswietlaja rtg, i
    > flashe jakos nie traca zawartosci.
    > Taki rentgen do zebow byl jakis mocniejszy ?

    Dziś na grupie o czytnikach ktoś pisał, że zawsze lata z Kindlem samolotem
    i nigdy nic się nie działo, aż w końcu po którymś prześwietleniu stracił
    pamięć.

  • 3. Data: 2019-08-22 16:36:05
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 22/08/2019 15:32, Queequeg wrote:

    > Dziś na grupie o czytnikach ktoś pisał, że zawsze lata z Kindlem samolotem
    > i nigdy nic się nie działo, aż w końcu po którymś prześwietleniu stracił
    > pamięć.

    ten ktoś czy Kindle?

    c.

  • 4. Data: 2019-08-22 16:46:10
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    On 22.08.2019 16:36, cezar wrote:
    > ten ktoś czy Kindle?

    Pewnie obydwoje, bo to była udana para...

  • 5. Data: 2019-08-22 16:47:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    cezar <c...@t...pl.nospam> wrote:

    > ten ktoś czy Kindle?

    Nie pamiętam ;)

  • 6. Data: 2019-08-22 17:26:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jeszcze wczesniej sprytni niemcy kasowali w ten sposob facetom jaja.

  • 7. Data: 2019-08-22 22:33:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > W czasach pamieci OTP wspominalo sie kasowaniu promieniami Rentgena,
    > znajomy dentysta itd.
    > Ktos tego probowal ?

    Ja.

    > Bo teraz co chwila bagaz/ciezarowki/towar/plytki przeswietlaja rtg,
    > i flashe jakos nie traca zawartosci.
    > Taki rentgen do zebow byl jakis mocniejszy ?

    Ludzie wtedy miewali specjalne metalowe opakowanka do kaset z filmami
    fotograficznymi. Bo ponoć się zdarzało, że na lotnisku potrafili zdjęcia
    z wakacji zaświetlić. Wtedy wszystko mogło być mocniejsze.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2019-08-22 22:56:00
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 06:57:10 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > flashe jakos nie traca zawartosci.
    > Taki rentgen do zebow byl jakis mocniejszy ?

    Tak jak Jaroslaw pisze, kiedys wszystko bylo silniejsze, toporniejsze.

    Czytalem kiedys (okolice 2003) na temat tego czy film mi przeswietla na lotnisku jak
    se go nie wywolam przed powrotem z wakacji.

    I wtedy znalazlem post jakiegos fotografa ktory mowil ze wozi ze soba rolki filmow.
    Jedna mial ponad 200 razy przeswietlona i jak porobil na niej zdjecia to nie byla
    przymglawiona.

    Potem cos wspominal o kolejnej co juz 400 przeswietlenie zaliczala, ale nie wiem jaki
    byl rezultat dla niej.

    No i wiesz, jak odklejasz tasme klejaca w prozni to tez swieci rentgenem. Mozna kupic
    pare rolek, zrobic przewijarke, umiescic w komorze prozniowej i sprobowac kasowac
    epromy...

  • 9. Data: 2019-08-23 09:51:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Ja.

    I skasowal sie ?
    Dentystyczny rentgen, czy jakis wiekszy ?

> [...]
    >zdjęcia
    >z wakacji zaświetlić. Wtedy wszystko mogło być mocniejsze.

    dentystyczny radar chyba tez mocniejszy ...

    J.

  • 10. Data: 2019-08-23 12:27:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Dziś na grupie o czytnikach ktoś pisał, że zawsze lata z Kindlem samolotem
    > i nigdy nic się nie działo, aż w końcu po którymś prześwietleniu stracił
    > pamięć.

    Nawet posta znalazłem.

    "Pomocy! Wyparowały mi z kindla wszystkie książki... miałam na nim ponad
    100 książek. Rano jeszcze wszystko bylo. Leciałam dziś samolotem, czytnik
    przeszedł kontrolę (nie po raz pierwszy, oblecial cały świat), wyjęłam go
    w samolocie i... taki widok. Reset nie pomógł. Ma ktoś pomysł co się
    stało?"

    A później:

    "Połączyłam się kabelkiem z kompem. Okazało się że pojawiły się w folderze
    documents pliki o rozszerzeniu sdr (SKĄD??). Wywalilam te pliki i książki
    się znalazły Dzięki za pomoc"

    Czyli cośtam się musiało od tego rentgena przestawić...