  • 1. Data: 2015-03-16 02:44:22
    Temat: "katalog wysyłkowy" NSA
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    przy niektóych pozycjach podana jest cena
    można szacowac koszty developerki jak się z założeniami utrafi, np w ilość
    wyprodukowanych sztuk :)

    http://leaksource.info/2013/12/30/nsas-ant-division-
    catalog-of-exploits-for-nearly-every-major-software-
    hardware-firmware/

  • 2. Data: 2015-03-16 08:38:19
    Temat: Re: "katalog wysy?kowy" NSA
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Mar 2015 02:44:22 +0100, "adamschodowy"
    <a...@g...pl> wrote:
    > http://leaksource.info/2013/12/30/nsas-ant-division-
    catalog-of-exploits-for-nearly-every-major-software-
    hardware-firmware/

    Zaciekawiła mnie ta technika "oświetlania" wiązką radaru pluskiew RF,
    które modulują odbitą wiązkę (?), na jakiej zasadzie to działa?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-03-16 08:47:30
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.net>

    Marek wrote:

> [...]
    >
    > Zaciekawiła mnie ta technika "oświetlania" wiązką radaru pluskiew RF,
    > które modulują odbitą wiązkę (?), na jakiej zasadzie to działa?

    Najprawdopodobniej coś podobnego do "The Thing"
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_%28listening_
    device%29

    pzdr.
    j.

  • 4. Data: 2015-03-16 11:58:12
    Temat: Re: "katalog wysyłkowy" NSA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adamschodowy" napisał w wiadomości
> [...]
    >ilość wyprodukowanych sztuk :)
    >http://leaksource.info/2013/12/30/nsas-ant-division
    -catalog-of-exploits-for-nearly-every-major-software

    Zbyt jest
    http://wyborcza.pl/1,75478,16242403,_Newsweek___Fale
    nta_byl_wczesniej_oskarzony_o_stosowanie.html

    "w białostockiej prokuraturze toczy się od kwietnia śledztwo w sprawie
    teczki z dokumentami, jaką do firmy węglowej Krex przyniósł ktoś w
    imieniu firm Falenta Investments i KTK Polska - polskiej filii
    rosyjskiej spółki, która sprzedawała węgiel Składywęgla.pl - spółce
    Falenty.

    Nie dokumenty są jednak przedmiotem zainteresowania śledczych, a sama
    teczka. Jak odkrył główny księgowy firmy Krex, znajdowało się w niej
    jakieś urządzenie. "Po nacięciu okładki i odchyleniu papieru
    zobaczyliśmy urządzenie przypominające podsłuch. Składało się ono z
    baterii okrągłych płaskich połączonych ze sobą i do nich był
    przyłączony mikrofon. Urządzenie to posiadało inne elementy, których
    nie jestem w stanie opisać" - zeznawał na policji dyrektor Krex,
    cytowany przez "Newsweek"."

    A tu o grube pieniadze moze chodzic :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-03-16 13:15:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 16 Mar 2015 03:47:30 -0400, Jacek Radzikowski
    <j...@s...die.die.die.net> wrote:
    > Najprawdopodobniej coś podobnego do "The Thing"
    > http://en.wikipedia.org/wiki/The_Thing_%28listening_
    device%29

    Z tym, że The Thing miało sporą membrane. W tych docach nsa brak
    opisu czegoś takiego.

    --
    Marek