  • 1. Data: 2015-03-26 21:49:48
    Temat: kawasaki kx 450 f
    Od: fullendix <bakedm@_NOSPAM_wp.pl>

    Cześć chłopaki i dziewczyny ;) jestem nowy na forum .
    Kupiłem kawe kx450f z 2010r i mam kilka pytań do was z szacunkiem
    fachowców :D
    moto niby po remoncie 20h najechane , co do mocy jest bardzo dobrze idzie
    na koło z gazu na każdym biegu(zębatka tył 52 zęby) ale problem w tym że
    jakoś strasznie lekko go się kopie być może dlatego że przesiadłem się z
    dr 650 tam trzeba mieć kopyto a kawę dziecko 5 letnie przełamie do sedna -
    czy to słabe sprężanie? , zanim zapali muszę 4/5razy kopać

  • 2. Data: 2015-03-26 21:57:23
    Temat: Re: kawasaki kx 450 f
    Od: fullendix <bakedm@_NOSPAM_wp.pl>

    jeszcze pytania
    co ile godzin zmieniać w tym olej ?
    co ile godzin robić remont ?
    jak zmierzyć godziny w stosunku do spalonej benzyny (bak 6 litrów)