  • 1. Data: 2016-07-22 20:37:26
    Temat: kiedy donald zacznie...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    takie pytanko, kiedy pederaści zaczną zabierać nam prawa jazdy?

  • 2. Data: 2016-07-23 03:47:52
    Temat: Re: kiedy zacznie...
    Od: "Lolko" <l...@s...ih>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:nmtp5v$6c2$1@node2.news.atman.pl...

    > takie pytanko, kiedy pederaści zaczną zabierać nam prawa jazdy?

    > platformowy głupek

    Gdy PiSdzielcy zatrudnią platformowego głupka w policji drogowej.

  • 3. Data: 2016-07-23 14:23:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lolko,

    Saturday, July 23, 2016, 3:47:52 AM, you wrote:

    > Gdy PiSdzielcy zatrudnią platformowego głupka w policji drogowej.

    Policja już go kiedyś zatrudniła...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2016-07-23 16:46:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mandziejewicz pederasto co ty masz do mnie?
    chyba rozumiesz, że nie wznoszę sie do twojego zapedalonego poziomu
    ekspertów po/eu...

  • 5. Data: 2016-07-23 16:49:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    platformowe głupki wrote:

    > chyba rozumiesz, że nie wznoszę sie

    to widać

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2016-07-23 17:07:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jedź na ŚDM...

  • 7. Data: 2016-07-23 17:13:05
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    <cut>
    andropauza?

    weź snickersa.

  • 8. Data: 2016-07-23 17:28:06
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na temat proszę!

  • 9. Data: 2016-07-23 17:31:42
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    Panowie, męczy mnie strzelanie z dupy, nie jest to mój normalny sposób
    zachowań, nie karzcie mi tego robić...

    proszę o odpowiedź na temat, kiedy pederasta zacznie zabierać nam prawa
    jazdy?

  • 10. Data: 2016-07-23 18:33:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello platformowe,

    Saturday, July 23, 2016, 4:46:24 PM, you wrote:

    > mandziejewicz pederasto co ty masz do mnie?
    > chyba rozumiesz, że nie wznoszę sie do twojego zapedalonego poziomu
    > ekspertów po/eu...

    Art. 212 kodeksu karnego

    § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub
    jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie
    postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii
    publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego
    stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności, podlega grzywnie albo
    karze ograniczenia wolności.

    § 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą
    środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia
    wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    --
    Best regards,
    RoMan