  • 11. Data: 2012-09-01 13:42:16
    Temat: Re: kierowca zawodowy
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-01 12:51, z pisze:

    > To po co się chwalił przy podpisywaniu umowy o pracę że ma PJ.
    > Chyba nie ma obowiązku wyjawiania takich informacji. Jak nie potrzebne
    > do etatu.

    Ja w ogóle tego nie rozumiem, przecież nikt nie może go zmusić do pracy
    :/ W czym problem?

  • 12. Data: 2012-09-01 17:40:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > Tak czytam, czytam i zachodzę w głowę jaka to praca?
    > Chłopie tvny krzyczą że kryzys idzie

    idzie już czwarty rok i dojść nie może

    > i trzeba się cieszyć że się pracę ma i siedzieć cicho :-)

    no dobra, dobra idę się cieszyć ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 13. Data: 2012-09-01 17:44:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > O ile rozumiem kolega sie stosowal - siedzial cicho, pensje bral,
    > nie robil nic. Ale teraz z powodu choroby zmiennika musi robic, i
    > to mu sie nie podoba :-)

    egzakli

    Głupi byłem, że zdałem psychotesty. Mogłem celowo oblać.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2012-09-01 17:53:54
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-01 17:40, PiteR pisze:

    > no dobra, dobra idę się cieszyć ;)

    napisz co za robota.
    nie twierdzę że kierowanie to pestka [sam mam siedzącą robotę]
    czasem mnie aż nosi, żeby zmienić otoczenie.

  • 15. Data: 2012-09-01 18:25:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > [sam mam siedzącą robotę] czasem mnie aż nosi, żeby zmienić
    > otoczenie.

    Polecam. Zmieniłem, 5lat temu, teraz dużo chodzę lub jeżdzę rowerem
    (legalnie w pracy). Przestała mnie boleć głowa, kręgosłup i nadgarstek
    od myszki.

    http://youtu.be/bXoc9hOIj3M

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 16. Data: 2012-09-01 20:55:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Polecam. Zmieniłem, 5lat temu, teraz dużo chodzę lub jeżdzę rowerem
    > (legalnie w pracy). Przestała mnie boleć głowa, kręgosłup i nadgarstek
    > od myszki.
    >
    > http://youtu.be/bXoc9hOIj3M

    Coś w tym jest.
    Nie raz już zastanawiałem się nad porzuceniem tej nudnej fuchy.
    Gdyby tylko alternatywy przynosiły zadowalającą kasę.....

  • 17. Data: 2012-09-01 22:45:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 01 Sep 2012 17:44:22 +0200, PiteR napisał(a):

    > egzakli
    > Głupi byłem, że zdałem psychotesty. Mogłem celowo oblać.

    No wiesz, jakby to rzec ... malo jest takich zakladow gdzie placa i
    wymagaja nic nie robienia :-)

    J.

  • 18. Data: 2012-09-02 00:15:29
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-09-01 20:55, Cavallino pisze:

    > Coś w tym jest.
    > Nie raz już zastanawiałem się nad porzuceniem tej nudnej fuchy.
    > Gdyby tylko alternatywy przynosiły zadowalającą kasę.....

    ja po kilkunastu latach zbierania doświadczenia mam taki luksus że mogę
    wybierac specjalizacje przy której nie trzeba non stop plaszczyc tylka.
    niby nic takiego ale na prawde szkoda zdrowia.