    From: "Dawidus" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: kilka pytań odnośnie NISSANA-a
    Date: Mon, 19 Jul 2010 17:43:57 +0200

    Witam wszystkich.
    Piszę jeszcze raz gdyż poprzednio nikt nie odpisał.
    Może jednak ktoś jest w stanie podzielić się wiedzą :-)

    Nissan Primera 2002 rok 2.0 SE benzyna oczywiście :-)

    Czy ktoś ma doświadczenia z tymi autami?
    Auto chodzi świetnie.
    Silnik pracuje bardzo ładnie i równo.
    Ma moc. Śmiga pięknie.

    Ale pali olej :-(
    Wycieków nie ma.
    Stwierdzono , że pali olej.
    Czy w tych silnikach i autach są jakieś znane słabe punkty?
    Na coś szczególnie warto zwrócić uwagę?
    W ogóle proszę o wszelkie uwagi eksploatacyjne, linki, namiary na pliki,
    instrukje, manuale i service manuale itp :-))))))

    Czy ktoś może oszacować jaki może być orientacyjny koszt wymiany pierścieni
    tłokowych i uszczelniaczy trzonków zaworowych w tym silniku?

    Tzn jaki koszt robocizny i jaki koszt materiałów?
    Pewnie trzeba zakupić kpl pierścieni, uszczelek w tym uszczelka pod głowicę
    i uszczelniaczy trzonków zaworów .
    Czy trzeba wyciągać silnik do tej operacji?
    Nie znam tego auta i nie wiem, czy jest belka pod silnikiem.

    Czy ktoś może polecić jakiś warsztat w okolicach trójmiasta ew do 100km od?

    Co jeszcze należałoby ew przy takiej operacji wymienić/ zrobić???

    I jeszcze pytanie o nawigację?

    Jest tam taki duży ekran z info z radia, klimy, termometrów, obraz z kamery
    cofania itp.
    Jest też guzik MAP.

    Czy nawigacja jest tam opcją?
    Można ją wgrać,?
    Jak rozpoznać czy NAVIGACJA jest w tym aucie czy nie?

    Z góry serdecznie dziękuję za wszelką pomoc.
    Auto nie jest moje lecz bliskiej osoby - stąd może nie do końca ścisłe
    informacje gdyż ja tego nie widziałem. BAzuję na rozmowach telefonicznych.

    Pozdrawiam serdecznie, Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100706-1, 2010-07-06
    Przetestowano na: 2010-07-07 09:27:11

    ---
    avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100706-1, 2010-07-06
    Przetestowano na: 2010-07-07 09:28:00

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100719-0, 2010-07-19
    Przetestowano na: 2010-07-19 17:43:57