  • 1. Data: 2011-04-25 20:27:46
    Temat: kilka znalezionych lamp - kto chce?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Przy okazji przeprowadzkowych porządków znalazłem zapomniane lampy -
    chyba nieużywane, ale głowy nie dam.

    ECL82
    EY86
    (cośtam)184 (na oko wyglądające jak lampa używana jako "magiczne oko")
    PL500 (trzy sztuki)
    EL84

    Komuś się może przyda?

  • 2. Data: 2011-04-25 20:37:56
    Temat: Re: kilka znalezionych lamp - kto chce?
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-25 22:27, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    >
    > ECL82
    > EY86
    > (cośtam)184 (na oko wyglądające jak lampa używana jako "magiczne oko")

    Zerknij na allegro bo z tego co widze EL84 sa po 80-100zl

    http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=67238&order
    =t&p=2

  • 3. Data: 2011-04-25 20:43:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2011 22:37, Zakarm pisze:

    > Zerknij na allegro bo z tego co widze EL84 sa po 80-100zl
    >
    > http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=67238&order
    =t&p=2

    Z wywoławczą 10zł i jakoś mało chętnych ;)

    I jasna sprawa, że chętni powinni napisać, jak bardzo im się może przydać ;)

  • 4. Data: 2011-04-25 20:47:22
    Od: "d530 / N610c" <a...@a...com>

    > (cośtam)184 (na oko wyglądające jak lampa używana jako "magiczne oko")

    to prawdopodobnie EM84