  • 1. Data: 2017-02-08 11:19:21
    Temat: klątwa prezesa
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    podzielę się ciekawym przypadkiem jaki wczoraj miałem.
    tv lg - prosty odbiornik, zaczęły się problemy z odbiorem
    programów tvp.
    Z wywiadu wiedziałem, że problem leży w antenie - stara siatkowa...
    Powiesiłem nową kierunkową, wymieniłem przewód, sprawdziłem
    poziom sygnału, jakość - b.dobra.
    Jakie moje zdziwienie było przy programowaniu, tv odbiera wszystko
    co jest w zasięgu tzn. w moim przypadku mux1, 2, L4 i nawet mux8
    choć jest paśmie VHF, antena tylko na UHF.
    Mux3 - nie odbiera.
    Klątwa Kurskiego ? :)

    oczywiście, przywracałem do ustawień fabrycznych, może jeszcze tylko
    uda mi się jakiś soft znaleźć...

    --
    pawell32

  • 2. Data: 2017-02-08 13:08:24
    Temat: Re: klątwa prezesa
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2017 11:19:21 +0100, pawell32 napisał(a):

    > Mux3 - nie odbiera.
    > Klątwa Kurskiego ? :)

    Załóż tłumik tak z 10 dB między anteną a TV.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2017-02-08 13:36:08
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Załóż tłumik tak z 10 dB między anteną a TV.

    :) już to robiłem.

  • 4. Data: 2017-02-08 18:01:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2017 13:36:08 +0100, pawell32 napisał(a):

    > :) już to robiłem.

    O w d... A myślałem że sprytny jestem :) A w ogóle nadają ten MUX 3 w
    okolicy z sensowną mocą?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-02-09 07:46:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > O w d... A myślałem że sprytny jestem :) A w ogóle nadają ten MUX 3 w
    > okolicy z sensowną mocą?

    100kW.
    to nie jest jedyny przypadek.
    mam już dwa odbiorniki - obydwa LG.
    zmiana nastąpiła ok 2 tyg. temu na 25kanale (Wrocław/Ślęża).

  • 6. Data: 2017-02-09 10:14:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2017 07:46:28 +0100, pawell32 napisał(a):

    > 100kW.
    > to nie jest jedyny przypadek.
    > mam już dwa odbiorniki - obydwa LG.
    > zmiana nastąpiła ok 2 tyg. temu na 25kanale (Wrocław/Ślęża).

    A jak daleko do tej Ślęży?
    No i jak 10 dB nie pomogło to daj z 50, a przynajmniej powiększaj
    tłumienie aż do chwili pogarszania się innych muksów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2017-02-09 12:41:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > A jak daleko do tej Ślęży?

    jakie to ma znaczenie?
    widać

  • 8. Data: 2017-02-09 14:24:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2017 12:41:59 +0100, pawell32 napisał(a):

    > jakie to ma znaczenie?
    > widać

    Skoro widać to bym jednak zwiększył tłumienie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2017-02-09 14:35:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Skoro widać to bym jednak zwiększył tłumienie :)

    ja czytałbym uważniej, to po pierwsze.
    po drugie nie robię tego na czuja.
    mam już 5 telewizorów LG w różnych miejscach, wszędzie
    to samo- brak sygnału na 25 kanale.
    gdyby sygnał był za duży to efekt byłby inny.
    sygnał w jednym przypadku jest na poziomie 58, a mer >31.
    coś musieli zmienić, a lg sobie z tym nie radzi.
    wysłałem zapytanie, zobaczymy czy odpowiedzą.

  • 10. Data: 2017-02-09 15:11:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2017 14:35:52 +0100, pawell32 napisał(a):

    > mam już 5 telewizorów LG w różnych miejscach, wszędzie
    > to samo- brak sygnału na 25 kanale.

    Na razie mówiłeś o dwóch, to mógłby być przypadek. 5 to już reguła :)
    --
    Jacek
    I hate haters.