  • 1. Data: 2020-03-10 19:07:51
    Temat: klawiatura logitech MK270 zacina się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    nie działa, laguje, potem wypluwa to co napisałem.
    Mysz zawsze działa ok.

    Powyjmowałem wszystkie pendrajwy 3.0 bo podobno mogą zakłócać
    wymieniłem baterie. Zmieniałem porty w pc. Dalej to samo.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2020-03-10 22:29:23
    Temat: Re: klawiatura logitech MK270 zacina się
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 10 Mar 2020 18:07:51 GMT, PiteR wrote:

    > nie działa, laguje, potem wypluwa to co napisałem.
    > Mysz zawsze działa ok.
    >
    > Powyjmowałem wszystkie pendrajwy 3.0 bo podobno mogą zakłócać
    > wymieniłem baterie. Zmieniałem porty w pc. Dalej to samo.

    Od kilku lat zauważyłem, że logitech, czy teraz logi, to mocno
    przereklamowany szit, który jedzie na swojej legendzie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2020-03-10 23:06:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-03-10, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > nie działa, laguje, potem wypluwa to co napisałem.
    > Mysz zawsze działa ok.
    >
    > Powyjmowałem wszystkie pendrajwy 3.0 bo podobno mogą zakłócać
    > wymieniłem baterie. Zmieniałem porty w pc. Dalej to samo.

    Na innym kompie / systemie też?

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2020-03-11 00:44:08
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako PiteR <e...@f...pl>
    w artykule <news:XnsAB7CB86FF1734PanElektronik@localhost.net> pisze:

    > Zmieniałem porty w pc. Dalej to samo.

    Dlaczego nie zacząłeś od zasilacza?

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 5. Data: 2020-03-11 15:19:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miałem podobnie z myszą bezprzewodową, musiałem ją (ten mini-odbiorniczek) przepinać
    do gniazda USB 2.0, bo miała lagi i skakała
    przy mocnym obciążeniu łącza USB 3.0

    -----

  • 6. Data: 2020-03-12 18:17:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-10 o 19:07, PiteR pisze:
    > nie działa, laguje, potem wypluwa to co napisałem.
    > Mysz zawsze działa ok.
    >
    > Powyjmowałem wszystkie pendrajwy 3.0 bo podobno mogą zakłócać
    > wymieniłem baterie. Zmieniałem porty w pc. Dalej to samo.

    Jaki komputer?
    Jeżeli to Mac Mini 2018, to akurat typowe i nie wina Logitecha, tylko Apple.