  • 1. Data: 2017-06-14 20:48:26
    Temat: klawisze...
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    mam jeszcze takie pytanie, jeśli w projektowanym urządzeniu nie ma
    żadnego przycisku, urządzenie ma pamięć podtrzymywaną, jak sztucznie
    wymusić ponowną inicjalizację pamięci? czy to w ogóle możliwe?

  • 2. Data: 2017-06-14 21:01:00
    Temat: Re: klawisze...
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 20:48, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > mam jeszcze takie pytanie, jeśli w projektowanym urządzeniu nie ma
    > żadnego przycisku, urządzenie ma pamięć podtrzymywaną, jak sztucznie
    > wymusić ponowną inicjalizację pamięci? czy to w ogóle możliwe?

    Zgaś światło.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-06-14 21:22:42
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie mogę bo twoi europejscy przyjaciele zmuszają mnie do odbioru
    dyrektyw wspólnoty europejskiej płynących z rozgłośni na które w pełni
    zasłużyli tylko ci co zasłużyli...

    no dobra, padło na LCD - można wymyśleć różne kombinacje dodając jakieś
    scalaki...
    jednak płytka jest już zrobiona... nie da się jakoś dokleić 2/3
    przycisków - używając jakichś diód i oporników + kabelki?

    soft jest do napisania

  • 4. Data: 2017-06-14 21:38:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 21:22, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > nie mogę bo twoi europejscy przyjaciele zmuszają mnie do odbioru
    > dyrektyw wspólnoty europejskiej płynących z rozgłośni na które w pełni
    > zasłużyli tylko ci co zasłużyli...

    dziwne, nie spotkałem urządzenia, które nie da się zgasić

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-06-14 21:43:56
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no tak, nie widziałeś a zabierasz głos,
    tak to właśnie wyróżnia liderów popis/eu od wszelakiego plebsu...

  • 6. Data: 2017-06-14 22:27:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 21:43, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:
    > no tak, nie widziałeś a zabierasz głos,
    > tak to właśnie wyróżnia liderów popis/eu od wszelakiego plebsu...

    Nie widziałem oznacza że takiej nie ma.
    Nie wiesz jak ją zgasić?

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2017-06-14 23:32:43
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-06-14 o 22:27, Irokez pisze:

    > Nie widziałem oznacza że takiej nie ma.
    > Nie wiesz jak ją zgasić?

    nie karmić!!!!

  • 8. Data: 2017-06-15 03:03:17
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > nie karmić!!!!

    Dlaczego ? To jest nasz troll, myśmy go sobie wychowali na własnej
    piersi, na naszej krwawicy, i nie damy go sobie odebrać.
    My tym trolem pokazujemy na co nas stać ! My otwieramy oczy niedowiarkom
    ! I to nie jest nasze ostatnie słowo w tej sprawie !

  • 9. Data: 2017-06-15 03:06:44
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W liceum mieliśmy kolegę Grzesia. Grześ był nieco... inny. Ale bardzo
    miły i uprzejmy. Niestety ta inność czasem powodowała jakieś przykre
    zachowania osób nieżyczliwych.
    Ale myśmy naszego Grzesia zawsze bronili i ochraniali.
    Bo to był nasz Grześ i jeżeli już ktoś czasem miał mieć z Grzesia ubaw
    to właśnie my. A robiliśmy to z wyczuciem i bez przesady. Bo Grześ był
    jednak nasz.

    Dlatego nie zgadzam się na nie karmienie danego osobnika. Jeżeli ktoś ma
    prawo go karmić - to tylko my !

  • 10. Data: 2017-06-15 07:01:01
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com>

    użytkownik w systemie siła 'POPIS/EU napisał:
    > no tak, nie widziałeś a zabierasz głos,

    Karolu, tnij czarny albo czerwony, powinno działać.