  • 1. Data: 2018-06-08 00:05:50
    Temat: klej odporny na benzynę
    Od: g...@g...com

    Szanowni,

    czy zna ktoś sprawdzony, dobry, klej odporny na benzynę dostępną na stacjach paliw?
    Popsuł się czujnik poziomu paliwa. Plastikowy element był wklejony w blaszany uchwyt
    który przykręca się z uszczelką do zbiornika. Po 20 latach klej skruszał i zaczęło
    wyraźnie się pocić. Dodatkowy problem jest w tym, że ten klej oprócz spajania dwóch
    elementów również uszczelnia przewody elektryczne idące od samego sensora. I musi
    wytrzymać na sobie cały zapas prawie 20 litrów paliwa bo ten czujnik jest
    umiejscowiony w najniższym punkcie.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2018-06-08 00:53:25
    Temat: Re: klej odporny na benzynę
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 08.06.2018 o 00:05, g...@g...com pisze:
> [...]
    musi wytrzymać na sobie cały zapas prawie 20 litrów paliwa bo ten czujnik jest

    K2 Mega Tank ?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 3. Data: 2018-06-08 11:07:45
    Od: g...@g...com

    Nie ddodałem, że klej powinien być płynny. Bo to raczej w produkcji jest zalewane tak
    by wypełniało i uszczelniało połączenie tych elementów. Jak są takie preparaty w
    przemyśle to i w detalu też powinno dać się kupić.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-06-09 13:17:29
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 08.06.2018 o 11:07, g...@g...com pisze:
    > Nie ddodałem, że klej powinien być płynny. Bo to raczej w produkcji jest zalewane
    tak by wypełniało i uszczelniało połączenie tych elementów. Jak są takie preparaty w
    przemyśle to i w detalu też powinno dać się kupić.

    To jest miękkie jak plastelina to powinno się dać ugnieść wokół elementów.
    Ale jak sie uprzesz to większość klejów epoksydowych deklaruje odporność
    na działanie benzyny