  • 11. Data: 2018-05-07 19:42:13
    Temat: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alf/red/" napisał w wiadomości grup
    W dniu 07.05.2018 o 17:46, J.F. pisze:
    >Nie do końca.
    >Mogą wpisać w regulamin i procedury, że karencja x lat, a przed
    >PUODO/UKE dowodzić, że to dla ochrony przed tym, co opisał ToMasz, i
    >wszelakimi reklamacjami, i będzie to dopuszczalne.

    Dopuszczalne, albo ich kiedys GIODO scignie, jak przesadza z czasem.
    Wpisza sobie 50 lat i beda mogli przechowywac ... mam nadzieje, ze nie
    ma tak dobrze :-)

    >Mogą kasować wszystkie dane poza PESEL w bazie "ci już mieli za
    >darmo".

    Hm, ale pesel to chyba dana osobowa, a proponujesz przetwarzanie, no i
    przechowywanie :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-05-07 21:41:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    darmo, nie
    może korzystac z 500 w FM. Co do pierwszego pytania o przejscie z playa
    do fm - na forum (z kwietnia) były wpisy ze niema tego w regulaminie ale
    działa. działało nawet to ze można było dostać 200+500 - ale jak sie
    pokapowiali to zablokowali. jak znajdę to dam linka. Wcześniej jak
    pisałem było 90 dni za darmo w tmobile i chciałem skorzystać dwa razy,
    bo w regulaminie nie było informacji ze nie można. ale... nie jestem
    taki. polazłem do orange. zresztą teraz orange za przeniesienie daje
    chyba 100zł? Też niema informacji że tylko dla tych co w orange nigdy
    nie byli...
    przenoszenie kiedyś sie skończy. ale jeśli moja ( i setek innych )
    nowych numerów jest dla operatora w jakiś sposób korzystna, to ja
    równiez będę z tego korzystał.

    ToMasz

  • 13. Data: 2018-05-08 14:10:35
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 07 maj 2018 w news:pcqa5p$h47$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

> [...]
    > regulaminie ale działa. działało nawet to ze można było dostać
    > 200+500 - ale jak sie pokapowiali to zablokowali. jak znajdę to dam
    No jest cały temat
    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=9
    1850
    niby cały czas działa

    > przenoszenie kiedyś sie skończy. ale jeśli moja ( i setek innych )
    > nowych numerów jest dla operatora w jakiś sposób korzystna, to ja
    > równiez będę z tego korzystał.

    Ja jestem po prostu ciekaw, czy takie przenoszenie może być perpetuum
    mobile, czy jednak opy się zabezpieczyły.
    Nie mam nic do tego, że ktoś tak "optymalizuje koszty" :)
    Ba, sam dzisiaj przy okazji przeniosłem jeden stary nr do fakta. I mieli
    tam karty fakta, bo pani powiedziała, że to we franczyznowych salonach
    mogą nie mieć. Żeby był zawniej jej pełnoprawny salon Play, to stolik z
    dwoma krzesłami wciśnięty przy wejściu do empiku.

  • 14. Data: 2018-05-08 21:55:22
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > taki. polazłem do orange. zresztą teraz orange za przeniesienie daje
    > chyba 100zł? Też niema informacji że tylko dla tych co w orange nigdy

    No to sprawozdanie z doświadczenia.

    Numer, który wcześniej był w Play i skorzystał z bonusu 500 zł (który
    już zniknął) przeniosłem do FM kodem *163*12#. Przeniósł się bez
    problemu, zniknęły bonusowe złotówki i bajty, zostały złotówki na
    głównym koncie. Co ciekawe - strona w eBoku nie zmieniła koloru na
    czerwony, ale jako plan taryfowy widać ,,Fakt Mobile".

    Niestety, próba aktywowania bonusu FM nie udała się ani kodem
    (*111*342*1#), ani przez stronę. Ani po wykonaniu pierwszego połączenia
    (do Play) też nie działa. Komunikat - ,,Usługa dla Ciebie niedostępna.
    Więcej informacji na play.pl/rejestracja."

    --
    Grzexs

  • 15. Data: 2018-05-08 22:51:20
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Sun, 6 May 2018 23:23:37 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Ponoć jutro w Lidlu mleko 3.2% -- 1.49 pln za litr.

    No właśnie.. tak jak pisałem na innej grupie...

    btw a wiesz, że za 1,49 to jest "mleko" a nie mleko?
    Ale co Cię to obchodzi, ma być białe i kosztować 1,49!

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 16. Data: 2018-05-08 23:26:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 22:51, Roman Tyczka pisze:

    > No właśnie.. tak jak pisałem na innej grupie...
    >
    > btw a wiesz, że za 1,49 to jest "mleko" a nie mleko?
    > Ale co Cię to obchodzi, ma być białe i kosztować 1,49!

    Ja za to słyszałem właśnie inaczej - że wszystkie te mleka w Polsce są
    tej samej jakości, a różnią się tylko marką.

    W sumie to co sugerujesz? Mleko ma dość wyśrubowane normy, a nie sądzę
    aby Lidl zamawiał z jakiejś pokątnej firmy, gdzie by jakichś świństw
    dodawali.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-05-09 00:12:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-05-08 o 23:26, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > W sumie to co sugerujesz? Mleko ma dość wyśrubowane normy, a nie sądzę
    > aby Lidl zamawiał z jakiejś pokątnej firmy, gdzie by jakichś świństw

    Lidl jako zamawiający w ilościach mocno hurtowych (dla sieci sklepów)
    wymusza niską cenę. Realizujący zamówienie nie chcąc dopłacać może
    obniżyć jakość poniżej normy dla konkretnego zamawiającego.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-05-09 01:59:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-05-09 o 00:12, RadoslawF pisze:
> [...]
    Przez smoczek żłopiesz ciągle to mleko?
    Pij mleko-będziesz kaleką.

    > Lidl jako zamawiający w ilościach mocno hurtowych (dla sieci sklepów)
    > wymusza niską cenę. Realizujący zamówienie nie chcąc dopłacać może
    > obniżyć jakość poniżej normy dla konkretnego zamawiającego.

    Często w domu mleko jest potrzebne (np. do naleśników), ale ja to mam za
    daleko do Lidla niestety.

    --
    animka

  • 19. Data: 2018-05-09 10:57:32
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

> [...]
    > (do Play) też nie działa. Komunikat - ,,Usługa dla Ciebie niedostępna.
    > Więcej informacji na play.pl/rejestracja."

    przenieś do innego opa, wróc do playa i weź bonus za 200
    ToMasz

  • 20. Data: 2018-05-09 13:04:52
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Grzexs, 08 maj 2018 w news:pcsvbb$glh$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > No to sprawozdanie z doświadczenia.
    >
    > Numer, który wcześniej był w Play i skorzystał z bonusu 500 zł
    > (który już zniknął) przeniosłem do FM kodem *163*12#. Przeniósł się
    No to nie się nie przeniosłeś do FM, tylko zmigrowałeś z taryfy na taryfy
    wew. Play można powiedzieć. Stąd brak bonusu.