  • 31. Data: 2018-05-20 11:54:47
    Temat: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 20.05.2018 o 08:52, ToMasz pisze:
> [...]
    a.pl...

> [...]
    > miałem przez parę lat w playu. jeśli telefon widzi nadajnik playa który
    > ma (upraszczam) 3% zasięgu, a widzi jeszcze inne nadajniki, nawet ze
    > 100% zasiegiem, będzie zalogowany do nadajnika playowego. jak straci
    > zasieg zupełnie - wtedy się przełączy. jak znajdzie śladowy sygnał playa
    > - znowu przeskoczy. tak może się dziać nawet jak telefon leży w jedny
    > miejcu, nawet parę razy na godzine. wtedy przychodzą smsy - ktoś dzownił
    > jak byłeś niedostępny (czy costam).
    > jednak wystarczy sie przełączyć na stałe (FM korzysta z 4 sieci) i

    Ja wymuszam ręcznie operatora i po problemie.

  • 32. Data: 2018-05-20 13:14:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-05-20 o 08:52, ToMasz pisze:

    > sprawa permanentnie rozwiązana.

    Jak?
    Permanentnie?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 33. Data: 2018-05-20 16:26:53
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj ToMasz, 20 maj 2018 w news:pdr5uv$eep$1@dont-email.me
    napisałeś/aś:

    > nie wiem o jakim priorytecie piszesz. Ja mam sytuacje dokładnie taką
    > jak miałem przez parę lat w playu. jeśli telefon widzi nadajnik

    Coś tam kiedyś czytałem, być może różnice bywały kiedyś i mogło to
    bardziej dotyczyć netu mobilnego.
    Czyli nie zauwazyłeś zmiany jakościowej z Play na FM.

  • 34. Data: 2018-05-20 21:10:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.05.2018 o 13:14, Akarm pisze:

    > Jak?
    > Permanentnie?

    może źle tego słowa użyłem. sprawa rozwiązana na stałe.

    ToMasz

  • 35. Data: 2018-05-20 21:14:24
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Coś tam kiedyś czytałem, być może różnice bywały kiedyś i mogło to
    > bardziej dotyczyć netu mobilnego.
    > Czyli nie zauwazyłeś zmiany jakościowej z Play na FM.

    nie. wszystko jest tak samo. strona do zarządzania kontem jest
    "playowa", tyko zamiast fioletu dominuje czerwień. gdybym miał monitor
    czarno biały (kto pamięta te czasy) nie byłoby różnicy. raz dzwoniłem na
    infolinie, dowiedzieć się czy mogę się bezkarnie przełączać, to operator
    odebrał (człowiek!) natychmiast. w Playu (ze 2 lata temu) trzeba było
    poczekać dłużej. jak jest teraz - nie wiem. ja ogólnie jestem zadowolony
    z usług playa. taki ewenement. a super szybkiego intenrnetu nie
    potrzebuje. wystarczy że mi YT i Ipla płynnie chodzą. A zaraz zrobie
    speeed test
    ToMasz

  • 36. Data: 2018-05-20 21:35:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > speeed test
    > ToMasz

    widze "z okna" nadajniki wszystkich sieci. najwyższe piętro, najwyższy
    budyunek w okolicy. xiaomi m5, europejskie pasma w tym lte:
    wifi - 41/24
    lte orange - 3,06
    g3 tmobile - 3,05 (mimo preferowanego lte)
    plus g3 - 2,87 (mimo preferowanego lte)
    czyli tną prędkość.
    a na potwierdzenie
    play lte 22/15
    ToMasz

  • 37. Data: 2018-05-21 17:26:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >wifi - 41/24
    >lte orange - 3,06
    >g3 tmobile - 3,05 (mimo preferowanego lte)

    A zmieniales serwer do speedtesta ?
    Bo tu sie moze kryc problem.

    J.

  • 38. Data: 2018-05-22 12:48:52
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 19 maja 2018 23:28:38 UTC+2 użytkownik pueblo napisał:

    > Tak, też. Chodzi o to, że operatorzy wirtualni, jak FM, mogą mieć jakiś

    FM to masz na myśli Fakt Mobile? Przecież to nie jest żaden wirtualny operator, tylko
    taryfa Playa.

    Wirtualny operator, to jest np. Virgin Mobile.

  • 39. Data: 2018-05-22 22:14:22
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 21.05.2018 o 17:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > A zmieniales serwer do speedtesta ?
    > Bo tu sie moze kryc problem.
    nie, wszystko na domyślnych, nie widzę problemu. Play podobno tnie
    transfer w roamingu - i niech sobie tnie. mnie to nie przeszkadza

    ToMasz

  • 40. Data: 2018-05-22 22:19:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.05.2018 o 12:48, s...@g...com pisze:

    > FM to masz na myśli Fakt Mobile? Przecież to nie jest żaden wirtualny operator,
    tylko taryfa Playa.

    > Wirtualny operator, to jest np. Virgin Mobile.

    czyżby kolega z antyweba? Oni tam mają zajebiste porównania operatorów.
    ale zawsze porównują witrualnych, bardziej witrualny, mniej.... zawsze
    sobie znajdą jakieś "widełki" w porównaniach. jak chesz dowolną
    siec/operatora byle było taniej - ich praca jest gówno warta. Co za
    różnica jaki operator? Wszystkich seniorów przenieśliśmy do A2, mają
    darmowe rozmowy za 9.99. gadają jak najęci, a przez tak niskie rachunki
    patrzą namnie jak na jakiegoś szarlatana. sąsiadka za to samo płaciła w
    TM 49.99. A! sory. internet 10 giga jej dali. mimo że kobita była w
    salonie z telefonem dla "oldies" bo ma 82 lata.

    ToMasz