  • 41. Data: 2018-05-22 23:05:44
    Temat: Re: kolejne pół roku za darmo :)
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 22.05.2018 o 22:19, ToMasz pisze:
    > różnica jaki operator? Wszystkich seniorów przenieśliśmy do A2, mają
    > darmowe rozmowy za 9.99. gadają jak najęci, a przez tak niskie rachunki
    > patrzą namnie jak na jakiegoś szarlatana. sąsiadka za to samo płaciła w

    https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/28/plik/Cennik-a2
    mobile-2017-04-27.pdf

    minuta w a2mobile kosztuje 18 groszy, godzina 10.8 zł

  • 42. Data: 2018-05-23 06:29:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-05-22 o 23:05, Borneq pisze:

    > https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/28/plik/Cennik-a2
    mobile-2017-04-27.pdf

    > minuta w a2mobile kosztuje 18 groszy, godzina 10.8 zł

    Jak się taki ignorant uchował na tej grupie? ;)
    W A2mobile jest pakiet nielimitowanych rozmów za 9,90.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2018-11-04 19:43:37
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj pueblo, 08 maj 2018 w
    news:5af193bb$0$682$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witaj ToMasz, 07 maj 2018 w news:pcqa5p$h47$1@dont-email.me

    > No jest cały temat
    > http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=9
    1850
    > niby cały czas działa

    > Ja jestem po prostu ciekaw, czy takie przenoszenie może być
    > perpetuum mobile, czy jednak opy się zabezpieczyły.

    Se przypomniałem. Okazuje się, że ta promocja faktu nadal trwa, a do tego
    ludzie piszą że można skorzystać drugi raz. Z faktu do innego opa i znów
    do faktu. Jednak perpetuum.