  • 1. Data: 2012-03-02 13:47:51
    Temat: kolejny
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    idota i przestępca.
    Im uwarzniej przyglondam się motocyklistom, myślę że powinno sie wydawać
    CZASOWE licencje:

    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kompletnie-pij
    any-szalony-motocyklista-ukarany-zobacz,nId,436935

    Gabaor
    BMW/Ducatti fun

  • 2. Data: 2012-03-02 14:34:09
    Temat: Re: kolejny
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości
    > CZASOWE licencje:

    a słowniki ortograficzna na stałe

    b.

  • 3. Data: 2012-03-02 14:43:26
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-03-02 15:34, Budyń wrote:
    > a słowniki ortograficzna na stałe

    Gramatycznymi również.
    A Gabor to kolejne imię Koliny, że też toto i tu przyniesło, tfu tfu na
    psa urok.

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2012-03-02 16:03:27
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Gabor" napisał w wiadomości grup
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-kompletnie-pij
    any-szalony-motocyklista-ukarany-zobacz,nId,436935

    Fragment:
    26-letni mieszkaniec Brzegu w sierpniu ubiegłego roku jechał "pod prąd" ul.
    Chorzowską w Bytomiu. Zauważył to policjant z drogówki.

    To piekni news - juz od sierpnia do marca zdazyli napisac i opublikowac
    artykul wraz z nagraniem. Mistrzostwo swiata.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2012-03-02 16:17:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 02.03.2012 17:03, Ivam wrote:
> [...]
    > ul. Chorzowską w Bytomiu. Zauważył to policjant z drogówki.
    >
    > To piekni news - juz od sierpnia do marca zdazyli napisac i opublikowac

    i przeprowadzic proces wraz z wydaniem prawomocnego wyroku gdybyś nie
    zauważył.
    A nagranie widziałem juz z 50 razy dawno temu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2012-03-02 17:05:20
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arni" napisał w wiadomości grup
    > i przeprowadzic proces wraz z wydaniem prawomocnego wyroku gdybyś nie
    > zauważył.

    Zauwazylem.

    > A nagranie widziałem juz z 50 razy dawno temu

    I wlasnie dlatego IMO wystarczyloby dac link do oryginalnego artykulu, ktory
    sie pojawil zaraz po "poscigu" i napisac, ze zapadl wyrok. A nie marnowac
    moje cenne KB transferu.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 7. Data: 2012-03-02 19:07:36
    Od: Boniek <b...@v...pl>

    W dniu 2012-03-02 15:43, Alf/red/ pisze:

    > A Gabor to kolejne imię Koliny, że też toto i tu przyniesło, tfu tfu na
    > psa urok.

    Nie sądziłem, że ten dzień nadejdzie.

    --
    Boniek
    gg 644826

  • 8. Data: 2012-03-02 19:23:45
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Kolina spierdalaj do lotników. Motonici mogą cię znaleźć.

  • 9. Data: 2012-03-02 20:36:46
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >Kolina spierdalaj do lotników. Motonici mogą cię znaleźć.

    wiesz, jeste czesto na zlotach, mozesz przyjc i powiedziec mnie to w twarz
    Oczywiscie jesli masz odwage (z tego co slyszalem to tylko paszczysz
    anonimowo w necie)

    Gabor

  • 10. Data: 2012-03-02 20:58:29
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 02.03.2012 21:36, Gabor wrote:

    > wiesz, jeste czesto na zlotach, mozesz przyjc i powiedziec mnie to w twarz
    > Oczywiscie jesli masz odwage (z tego co slyszalem to tylko paszczysz
    > anonimowo w necie)

    ja Ci powiem z dziką rozkoszą i to nie raz, trollu posrany. Tylko
    powiedz gdzie i kiedy.