  • 1. Data: 2009-09-16 21:13:20
    Temat: konfiguracja iplusa w sofcie z playa, jakie param?
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

    witam,
    poniewaz strasznie mnie irytuje imanager plusa, a za to sprawnie smiga
    aplikacja z playa, wymyslilem ze zaloze
    nowe konto w aplikacju playa i tak bede funkcjonowac, niestety nie moge
    znalezc parametrow polaczenia, w googlu cisza, bok do 22, moze ktos sie
    orientuje co tam wpisac, numeer dostepowy user, haslo, apn?
    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2009-09-16 21:17:10
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Michał napisał:
> [...]
    > znalezc parametrow polaczenia, w googlu cisza, bok do 22, moze ktos sie
    > orientuje co tam wpisac, numeer dostepowy user, haslo, apn?

    apn : internet , reszta może być pusta nawet

  • 3. Data: 2009-09-16 21:23:04
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

    niestety nie moge

    > apn : internet , reszta może być pusta nawet

    faktycznie smiga:) dzieki,
    pozdrawiam
    michal

  • 4. Data: 2009-09-16 21:56:15
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 23:13:20 +0200, Michał napisał(a):

    > witam,
    > poniewaz strasznie mnie irytuje imanager plusa, a za to sprawnie smiga
    > aplikacja z playa, wymyslilem ze zaloze
    > nowe konto w aplikacju playa i tak bede funkcjonowac

    Jeśli szukasz fajnej aplikacji do łączenia z internetem, to zainteresuj
    się programem Top_NetInfo:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557&postday
    s=0&postorder=asc&start=0&sid=d2c9cb3705a858fc70d2fd
    c389dc7e43
    Program nie wymaga instalacji, nie ingeruje w Rejestr Windows, jest
    niewielki, a ma olbrzymie możliwości, włącznie z zaprogramowanymi
    ustawieniami parametrów połączenia wszystkich polskich operatorów oraz
    dodatkowo kilku zagranicznych.
    Umożliwia naprzemienne używanie kilku SIM-kart, pamięta ustawienia oraz
    statystyki zużytego i pozostającego do zużycia transferu oraz czasy
    ważności konta, odrębnie dla każdej z nich.
    A oprócz tego ma jeszcze mnóstwo innych możliwości :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-09-16 22:55:42
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

> [...]
    > się programem Top_NetInfo:
    > http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=9557&postday
    s=0&postorder=asc&start=0&sid=d2c9cb3705a858fc70d2fd

    Wielkie dzieki:) przewaznie przeszperam siec zanim sie za cos biore ale nie
    przyszlo mi do glowy ze kogos moga jeszcze meczyc firmowe menagery:)
    faktycznie programik bardzo ciekawy, lekki, sprawny:) jeszcze tylko musze
    rozgryzc skad taka marna predkosc i bede szczesliwy:)
    pozdrawiam
    michal

  • 6. Data: 2009-09-17 10:44:07
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 00:55:42 +0200, Michał napisał(a):

    > jeszcze tylko musze
    > rozgryzc skad taka marna predkosc i bede szczesliwy:)

    Czy odnosisz wrażenie, że łącząc sie przez TNI masz niższy transfer niż
    przy użyciu innego managera połączeń?
    Bo nic takiego nie powinno mieć miejsca, oczywiście pod warunkiem, że w
    obydwu przypadkach używasz tej samej techniki (tzn. HSDPA, UMTS lub
    GPRS).

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-09-17 11:17:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 12:44:07 +0200, Chris napisał(a):

    > Czy odnosisz wrażenie, że łącząc sie przez TNI masz niższy transfer niż
    > przy użyciu innego managera połączeń?

    W tej chwili przeczytałem Twój post z godz. 23:39, czyli jak widzę,
    spowolnienie transferu wystąpiło już wcześniej.
    Program Top_NeInfo umożliwia identyfikację (a także logowanie do pliku)
    stacji bazowych z którymi jesteś połączony, więc może Ci pomóc w
    rozwiązaniu Twojego problemu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-09-17 17:17:23
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

> [...]
    > Program Top_NeInfo umożliwia identyfikację (a także logowanie do pliku)
    > stacji bazowych z którymi jesteś połączony, więc może Ci pomóc w

    Wstepnie o ile pamietam, konsultant wspominal ze w tym abo za 39zl jest
    ograniczony transfer do 1Mb, ale z tego co czytalem nigdzie o tym nie ma,
    wiec zakladam ze nic takiego sie nie dzieje.Wczesniej mialem pozyczonego
    iplusa za 59zl i smigal w miare szybko, kupilem play na karte za chyba 30zl,
    przyznam szczerze ze smigal moim zdaniem znacznie lepiej jak iplus, a teraz
    taka niespodzianka...
    W wolnej chwili posiedze i sprawdze co i jak, bo strony sie laduja
    tragicznie wolno, google wchodzi jakby nie moglo, wiec cos niedobrego sie
    dzieje:) gprs chodzi szybciej:) takie same objawy sa na 3 managerach, plusa,
    play i tym co polecales,
    pozdrawiam
    michal
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-09-17 18:25:15
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Michał wrote:

> [...]
    > dzieje:) gprs chodzi szybciej:) takie same objawy sa na 3 managerach, plusa,

    To uruchom MDMA i zobacz jakie profile upload/download ci przyznaje.
    To dowiesz sie czy masz jakies limity predkosci.
    W ogole co korzystac z jakis managerow... ja "wybieram numer" Dial-upem
    i mam spokoj. MDMA uzywam glownie do analizy CellID, predkosci i takich
    tam. Ale to tylko gdy potrzebuje tego sluzbowo.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2009-09-18 05:19:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    darnok pisze:

> [...]
    > i mam spokoj. MDMA uzywam glownie do analizy CellID, predkosci i takich
    > tam. Ale to tylko gdy potrzebuje tego sluzbowo.

    A te ograniczenia nie sa aby "w warstwie IP sieci szkieletowej" Nie
    sadze by siedzialy w warstwie lacza radiowego