  • 1. Data: 2020-01-07 10:50:04
    Temat: koniec HTC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wiadomosci biznesowe - HTC zalicza strate za strata.

    Pewnie jakis Chinczyk marke tanio kupi ...

    Po prawdzie - to jakos dawno nie slyszalem nic o HTC ... czyli kiepska
    reklama/marketing, no ale w sumie - po co w 40 mln kraiku :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-01-07 11:09:27
    Temat: Re: koniec HTC
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    J.F. presented the following explanation :
> [...]
    >
    > Po prawdzie - to jakos dawno nie slyszalem nic o HTC ... czyli kiepska
    > reklama/marketing, no ale w sumie - po co w 40 mln kraiku :-)

    Ich błąd polegał na tym że sprzedawali smartfony z parametrami średniej
    półki w cenach flagowców czy telefonów klasy premium.
    W dobie obecnej konkurencji smartfonowej ludzie nie sa głupi i nie
    kupują już telefonów tylko po to żeby poczuć się premium.

  • 3. Data: 2020-01-07 11:31:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xxx" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >W dobie obecnej konkurencji smartfonowej ludzie nie sa głupi i nie
    >kupują już telefonów tylko po to żeby poczuć się premium.

    Ale to tez kwestia, ze polscy operatorzy ich nie zamawiaja, albo nie
    promuja.
    Byc moze jako specjalisci szybko zauwazyli, ze to samo dostana za
    polowe ceny.

    J.

  • 4. Data: 2020-01-07 11:55:05
    Od: p...@g...com

    czas przeszly dokonany, teraz robia gownofony dla Hindusow

    https://www.giga.de/news/verrueckt-neues-htc-smartph
    one-hat-nichts-mehr-mit-htc-zu-tun/

  • 5. Data: 2020-01-07 12:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >czas przeszly dokonany, teraz robia gownofony dla Hindusow
    >https://www.giga.de/news/verrueckt-neues-htc-smartp
    hone-hat-nichts-mehr-mit-htc-zu-tun/

    Chyba nie - jesli dobrze zrozumialem, to sprzedali Chinczykowi jedna
    marke: HTC Wildfire.
    I Chinczyk bedzie teraz gownofony (?) Hindusom wciskal.

    A sami z zastrzykiem gotowki ... powalcza dalej ?

    J.

  • 6. Data: 2020-01-08 13:21:15
    Od: p...@g...com

    Nie ma szans. Rynek jest przesycony, Xiaomi wbija się na podium np mi9 ma amoleda od
    Samsunga i wycina dół tabeli seria redmi. Marża pewnie niska ale volumen sprzedaży
    robi swoje. Trup.

  • 7. Data: 2020-01-08 13:56:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Nie ma szans. Rynek jest przesycony, Xiaomi wbija się na podium np
    >mi9 ma amoleda od Samsunga i wycina dół tabeli seria redmi.
    >Marża pewnie niska ale volumen sprzedaży robi swoje. Trup.

    No to i HTC ma szanse, o ile zrobi tani telefon, albo lepiej
    zareklamuje :-)
    W amoledzie akurat nie bardzo widze zysk ... moze wspolczesne lepsze

    A marza ... nie pamietam czy to nie o HTC chodzilo, ale ktorys
    producent w calosci zarobil mniej, niz Apple tylko na sluchawkach.
    No ale to trzeba umiec, i nie mozna obnizac ceny w nadzieji na wiekszy
    wolumen :-)

    J.