  • 11. Data: 2019-04-09 12:33:22
    Temat: Re: koniec Windows 10 Mobile
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 11:13, Marek pisze:

    > Bosch, a co jest skomplikowane w aot-get install package??

    To zacytuję:
    " w tym przypadku pozostaje jeszcze OpenWRT, tylko, znowu, "zwykły
    Kowalski" tego nie zainstaluje i koło się zamyka. "

    Zrobi to Kowalski czy nie zrobi przysłowiowym jednym kliknięciem?

    Robert

  • 12. Data: 2019-04-09 21:43:34
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 9 Apr 2019 12:33:22 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Zrobi to Kowalski czy nie zrobi przysłowiowym jednym kliknięciem?

    A co ma dyskusja wspólnego z openWRT poza nazwa open*?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2019-04-10 12:00:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-04-09 o 21:43, Marek pisze:

    > A co ma dyskusja wspólnego z openWRT poza nazwa open*?

    Dyskusja w tej części odnogi wątku zeszła na darmowe oprogramowanie.
    OpemWrt to chyba Linux, który instaluje się na routerze.
    Z wcześniejszej wypowiedzi wynika, że Kowalski tego nie zainstaluje.
    Ty uważasz inaczej?

    Przykład.
    Poradziłem sobie z instalacją Win na komputerze.
    Nie poradzę sobie z instalacją OpenWrt na routerze.

    Dlatego pytałem dlaczego nie jest tak łatwo przy oprogramowaniu darmowym?
    Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby? :-)

    Robert

  • 14. Data: 2019-04-10 15:06:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 10 Apr 2019 12:00:12 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > Ty uważasz inaczej?
    > Poradziłem sobie z instalacją Win na komputerze.
    > Nie poradzę sobie z instalacją OpenWrt na routerze.

    Uważam, że porównywanie instalacji jakies specjalistycznj
    dystrybucji systemu do wifi z instalacją systemu typu desktop to
    nieporozumienie.
    Porównywac to można instalacje Ubuntu z win, Debian vs win.

    --
    Marek