  • 1. Data: 2011-09-14 19:30:28
    Temat: kontrolka civic (link)
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3f3d950d4a90eec
    .html
    czerwona.
    Co zacz?

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-09-14 19:35:41
    Temat: Re: kontrolka civic (link)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j4qobl$v23$1@news.onet.pl...
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3f3d950d4a90eec
    .html
    > czerwona.
    > Co zacz?

    Z kształtu wydech, katalizator.
    Więc pewnie jakiś błąd zakonotowany przez kompa wtrysku.

  • 3. Data: 2011-09-14 19:41:28
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    MarcinJM w <news:j4qobl$v23$1@news.onet.pl>:

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3f3d950d4a90eec
    .html
    > czerwona.
    > Co zacz?

    Oznacza: Dzidek był na pokładzie: szybko szukaj mokrej trawy

    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2011-09-14 19:51:01
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-14 19:35, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .html

    > Z kształtu wydech, katalizator.
    > Więc pewnie jakiś błąd zakonotowany przez kompa wtrysku.

    To jest dziwolag: gaznik sterowany podcisnieniowo komputerem. Zadnych
    wtryskow. Kat owszem, ale bez zadnych czujnikow poza lambda.
    siedzi to w trarym garbie,ale cala instalcja jest od civica, zadnych
    szeczepow i laczenia.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 5. Data: 2011-09-14 20:00:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 14.09.2011 19:30, MarcinJM pisze:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3f3d950d4a90eec
    .html
    > czerwona.
    > Co zacz?

    Kiedys przegladalem instrukcje serwisowe od jakiegos starego civica i
    tam to bylo opisane jako "przegrzanie katalizatora", ale wystepowalo
    tylko w wersji na japonie. Kontrolka byla w kazdym, ale samo cudo nie
    swiecilo w innych wersjach.

  • 6. Data: 2011-09-14 20:39:21
    Od: to <t...@x...abc>

    begin MarcinJM

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3f3d950d4a90eec
    .html czerwona.
    > Co zacz?

    Ciasto się upiekło, wyjmij z prodiża.

  • 7. Data: 2011-09-14 22:46:22
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 14.9.2011, to napisał(a):

    > begin MarcinJM

    .html czerwona.

    > Ciasto się upiekło, wyjmij z prodiża.

    Spodziewałem się odpowiedzi w stylu "to na bank parujący klocek". ;D
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 8. Data: 2011-09-14 22:50:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-09-2011 19:30, MarcinJM pisze:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3f3d950d4a90eec
    .html
    > czerwona.
    > Co zacz?

    To musi być bajer z Prelude niejakiego Kamila.
    Ponadczasowa Honda informuje Cię że katalizator jest nagrzany i możesz
    się poparzyć.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-09-14 22:56:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Michal Lukasik

    > Spodziewałem się odpowiedzi w stylu "to na bank parujący klocek". ;D

    Klocki wypadają (a nie parują!) tylko z Punto.

  • 10. Data: 2011-09-15 12:57:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/09/2011 21:50, DoQ wrote:
    .html

    > To musi być bajer z Prelude niejakiego Kamila.
    > Ponadczasowa Honda informuje Cię że katalizator jest nagrzany i możesz
    > się poparzyć.

    Zieeew misiaku.

    --
    Pozdrawiam,