  • 101. Data: 2009-05-07 15:31:05
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:gtupi3$6o5

    > Zakład może być. Taki sam sprzęt, takie same materiały, taki sam element
    > do pomalowania. Tylko kto to oceni?

    Nie taki sam, Ty masz swój sprzęt, my swój, oceni ASO Mercedesa w Wawie,

  • 102. Data: 2009-05-07 15:32:06
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > p.s. wyznacznikiem każdej firmy są 2 rzeczy, produkt jaki oferuje oraz jak
    > się zajmuje klientem
    Gowno prawda.
    Trzeba miec tylko dwa fakultety.
    I najlepiej zeby jeszcze tlustym drukiem na scianie, zeby sie rzucalo w
    oczy. I wtedy jestes gosc, taki menago z rekami w kieszeniach garniaka.
    ;)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 103. Data: 2009-05-07 15:35:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Alez synus, bedziesz moze na bazarze w Lodzi?
    > Zycie zweryfikuje, nie??

    Hehe, taki niby EOT miał być:-) Ja mam do Ciebie jechać po to żeby dać Ci w
    ryj? Nie rośmieszaj mnie.

    --
    Grzybol

  • 104. Data: 2009-05-07 15:37:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości
    > O moj bosch, na marketingu tez sie nie znasz...

    Też? Ja coś do Ciebie pisałem? Kto Ty jesteś chłopczyku?

    --
    Grzybol

  • 105. Data: 2009-05-07 15:39:02
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Najpierw sprobuj i pochwal sie efektami. Bo pierdolisz o czyms na czym
    > sie nie znasz, jak kazdy niedouczony inzynier.

    Czyli wszyscy już wiemy. Skończyłeś zawodówkę:-) Masz junaka. Robisz zdjęcia
    ptaszkom. Pracujesz w wodociągach czy innej kanalizacji? Mistrzu. Dziekuję,
    za rzeczowy głos w dyskusji.

    --
    Grzybol

  • 106. Data: 2009-05-07 15:43:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > p.s. żeby podkręcić gość startuje z Sylwią, ja się nie dotykam :)
    > oczywiście najpierw może sie z nią napić kawy :)

    To panienka z Twojej agencji? Po kawie materac mam rozumieć? Ładna ta Sylwia
    chociaż?

    --
    Grzybol

  • 107. Data: 2009-05-07 15:44:10
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Hehe, taki niby EOT miał być:-) Ja mam do Ciebie jechać po to żeby dać Ci
    > w ryj? Nie rośmieszaj mnie.
    Musialbys sie dobrze rozpedzic zlamasie.
    Ale to juz wiemy, oprocz tego, ze sie nie znasz, to jeszcze cykor jestes.
    :)

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 108. Data: 2009-05-07 15:44:59
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    >
    > Czyli wszyscy już wiemy. Skończyłeś zawodówkę:-) Masz junaka. Robisz
    > zdjęcia ptaszkom. Pracujesz w wodociągach czy innej kanalizacji? Mistrzu.
    No i ma wiecej do powiedzenia niz ty pieniaczu.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik GSX6F

  • 109. Data: 2009-05-07 15:46:04
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > o ja pierdole, nie mam już siły, Ty naprawdę myślisz że my mamy prace
    > tylko z plrecmotocykle?

    Tak napisałem?

    kto ma pomalować ten pomaluje, myślisz że w usa
    > czy innej anglii czyta się grupę i ludzie się tym przejmują?

    Pisałem coś o usa czy innej anglii?

    szerokości
    > i do zobaczenia, ja odpadam

    Odpadłeś już na początku tej dyskusji. Zobaczyć to pewnie Cię mogę w jakimś
    barze. Niestety nie chodze po takich spelunkach...

    --
    Grzybol

  • 110. Data: 2009-05-07 15:47:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > No i ma wiecej do powiedzenia niz ty pieniaczu.

    Bartuś pedałku, jak się pisze EOT, to się zamyka ryj na kłódkę i cisza:-) Po
    chuj się jeszcze udzielasz? :-)

    --
    Grzybol