  • 81. Data: 2009-05-07 14:24:45
    Temat: Re: koszt lakierowania nakeda?
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hehe. Bardzo śmieszne. Częśto życie weryfikuje takie postawy: często jest
    > tak, że to ten z 2 fakultetami jebie w ryj takiego zwykłego matoła...
    > Dałeś się podpuścić jak zwykłe dziecko. Świadczy to tylko o tym, że
    > rzeczywiście nie grzeszysz inteligencją. A co do jebnięcia bez powodu -
    > powodem dla Ciebie i podobnych Tobie zawsze jest to samo: zazdrość,
    > zawiść.

    Nie gościu, mnie poprostu spotkasz na prawie każdym zlocie oraz często w
    barach. Wtedy właśnie życie weryfikuje takie poglądy.

  • 82. Data: 2009-05-07 14:25:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > "Ale koledzy preclowcy oni tacy są, że oni muszą zapłącic."
    > ^^^^^^^^
    > ALe to pewnie taka literowka, chyba ze chciales zabladzic.
    > To teraz sie wybladz.
    > Pa.

    :-) Literówka. Młody jesteś, brak Ci argumentów, inteligencji i pewnie
    wykształcenia. Nie zabłysniesz w tej dyskusji. Odpuść sobie.

    --
    Grzybol

  • 83. Data: 2009-05-07 14:27:16
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 7 May 2009 16:22:18 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    > Językoznawcy akceptują już tą biernikowe w języku mówionym.

    A Ty powiedziałeś, czy napisałeś?

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 84. Data: 2009-05-07 14:27:19
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie gościu, mnie poprostu spotkasz na prawie każdym zlocie oraz często w
    > barach. Wtedy właśnie życie weryfikuje takie poglądy.

    Znaczy, często pijesz. O wątrobę nie dbasz. Potem na kacu ręka się trzęsie.
    Źle malować. Zastanów się. Zabijako... :-)

    --
    Grzybol
    P.S. Napisz coś jeszcze, świetnie Ci to zrobi na spłatę kredytu:-)

  • 85. Data: 2009-05-07 14:27:58
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Bartuś, co tak zmiękłeś? Nie przypierdolisz mu? No co Ty...
    Po pierwsze, chyba sie nie znamy az tak dobrze zebys zmiekczal moje imie,
    wiec tego nie rob.
    Po drugie, jak na goscia z 2 fakami masz zaskakujaco niski poziom wiec
    raczej nie bedziemy sie znac.
    Po trzecie EOT, szkoda klawiszy na ciebie.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 86. Data: 2009-05-07 14:29:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > wiec tego nie rob.
    > Po drugie, jak na goscia z 2 fakami masz zaskakujaco niski poziom wiec
    > raczej nie bedziemy sie znac.
    > Po trzecie EOT, szkoda klawiszy na ciebie.

    Rozbroiłeś mnie Bartuś:-) Bartuniu, Bartunieczku. Świetnie. Tak właśnie
    kończą dyskusje takie małe Misie jak Ty...

    --
    Grzybol

  • 87. Data: 2009-05-07 14:33:19
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > :-) Literówka. Młody jesteś, brak Ci argumentów, inteligencji i pewnie
    > wykształcenia. Nie zabłysniesz w tej dyskusji. Odpuść sobie.
    ROTFL grzybciu.
    :)
    Ale zebys sie utwierdzil w przekonaniu

    _spierdalaj_

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 88. Data: 2009-05-07 14:34:04
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Użytkownik "BartekGSXF"

    *** To po co teraz sie je stosuje? Nie prosciej jest polac sciany woda?

    Po to zeby bylo latwiej, szybciej i bardziej bajerancko...a i bezpylowo :)

    Cieszesiezemoglempomoc

    T.

  • 89. Data: 2009-05-07 14:39:44
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:gturls$9l6

    > Znaczy, często pijesz. O wątrobę nie dbasz. Potem na kacu ręka się
    > trzęsie. Źle malować. Zastanów się. Zabijako... :-)

    Nawet cały czas, i to w robocie, pomyśl że nikt mnie za to nie opierdala.
    Nieźle nie?:)

    > Grzybol
    > P.S. Napisz coś jeszcze, świetnie Ci to zrobi na spłatę kredytu:-)

    Spokojnie, my zarabiamy tyle że spłaca się sam. lol :)

  • 90. Data: 2009-05-07 14:42:28
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Teraz ja Cię uświadomię Mavericzku. Prowadząc w ten sposób dyskusję na
    > publicznej grupie dyskusyjnej, gdzie podajesz adres swojego warsztatu itp,
    > robisz sobie zajebistą antyreklamę. Myślę, że większość która poczytała
    > sobie Twoją polemikę, fragmenty o wywalaniu klientów podobnych do mnie z
    > Twojego warsztatu, nigdy nie zajrzy do Ciebie i nie zamówi malowania
    > matocykla. A wtedy te 150 tysięcy ciężko będzie spłącić. I skąd na tą
    > kawkę wziąć...

    o ja pierdole, nie mam już siły, Ty naprawdę myślisz że my mamy prace tylko
    z plrecmotocykle?kto ma pomalować ten pomaluje, myślisz że w usa czy innej
    anglii czyta się grupę i ludzie się tym przejmują?szerokości i do
    zobaczenia, ja odpadam