  • 1. Data: 2012-08-21 00:28:59
    Temat: koszyk akumulatora HHR-P104
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jest sobie taki akumulator do telefonu Panasonic HHR-P104. Ogniwa na
    grubosc wygladaja jak AAA ale sa dluzsze (na ch.....). Czy jest cos
    takiego jak koszyk na AAA, coby zrobil sie zniego taki HHR-P104 -
    czyli wchodza ogniwa AAA a reszte robi plastik i blaszki, tak ze
    gabarytami bedzie HHR-P104.

    Spotkaliscie sie z czyms takim? W zyciu codziennym wierze tylko Sanyo
    Eneloop no i ew. oryginalnym Panasonicom (do telefonow) a reszta
    zamienniki to jest loteria "fantowa" raz sie wygra/raz sie przegra.

    Czy sa takie koszyki i czy da sie tam wlozyc np. male Eneloopy AAA ?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-08-26 13:03:47
    Temat: Re: koszyk akumulatora HHR-P104
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > Eneloop no i ew. oryginalnym Panasonicom (do telefonow) a reszta
    > zamienniki to jest loteria "fantowa" raz sie wygra/raz sie przegra.

    Kiedyś dawno temu miałem komórkę Motorola M3588. Siedziały tam sobie
    zdaje się takie same akumulatorki, jak u ciebie - AAAL (średnica jak R3,
    długość jak R6), tylko 4 sztuki. No i padły. Też kombinowałem, bo w
    tamtych czasach oryginalny aku kosztował straszną kasę. Zdemolowałem
    stary koszyk, wsadziłem jakieś HR3, a brakujący wymiar uzupełniłem
    zwykłą śrubką, potem zalałem żywicą i całkiem to fajnie działało, choć
    co 2 dni trza było doładowywać. Pamiętam jakieś kłopoty z czujnikiem
    temperatury, ale skoro działało, to je rozwiązałem.

    Więc obawiam się, że pozostaje ci rękodzieło.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2012-08-26 13:21:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Aug 2012 13:03:47 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Kiedyś dawno temu miałem komórkę Motorola M3588. Siedziały tam sobie
    > zdaje się takie same akumulatorki, jak u ciebie - AAAL (średnica jak R3,
    > długość jak R6), tylko 4 sztuki. No i padły.

    Hm, motorolki to raczej kojarze ze pare modeli potrafilo chodzic na
    zwyklych paluszkach, i tylko drobny patent mieli jak odroznic akumulatory
    od jednorazowych baterii.

    Takie ?
    http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=330

    Maja tam wiecej modeli, tylko szukanie trudne.
    To sie zdaje kwalifikuje jako "przemyslowe" a nie "konsumenckie"
    http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=351&
    idzastosowanianad=348&search=

    Kluczowe tu bedzie "5/4" w nazwie ?

    No i sprawdzic jeszcze http://www.wamtechnik.pl/