  • 1. Data: 2010-06-30 21:45:55
    Temat: koty
    Od: teddie <t...@o...pl>

    tak sie sklada, ze dosyc czesto parkuje na wsi i juz drugi samochod z
    rzedu porysowaly mi pazurami koty (w poprzednim maske a w tym
    bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

  • 2. Data: 2010-06-30 21:55:32
    Temat: Re: koty
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    teddie w <news:bd7n26t82alpvp4n4fq2ok3talkq0fcgbg@4ax.com>:

> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    Wysmaruj opony kocimiętką ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-06-30 22:03:52
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomosci
    k...@4...com
    *teddie* napisal(-a):

> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    A moze warto pójsc w druga strone. W miejscu gdzie szkody zrobic nie
    moga zapodac przyjemny dla nich zapach, tak zeby lazly do tego wlasnie
    miejsca, a nie lazily po karoserii :D niekoniecznie to musi byz w autko,
    ale np. obok. Kocimietka?? (Nepeta cataria)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2010-06-30 22:44:44
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    teddie pisze:
    > tak sie sklada, ze dosyc czesto parkuje na wsi i juz drugi samochod z
    > rzedu porysowaly mi pazurami koty (w poprzednim maske a w tym
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ?

    tak. strzelba, kusza, proca, a jak nie to trucizna.
    :)

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-06-30 23:12:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2010-06-30 21:45, teddie wrote:
> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    A chcesz go ukatrupić czymś co jest w samochodzie?

  • 6. Data: 2010-06-30 23:35:53
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Uzytkownik "teddie" <t...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    polej sobie maske kroplami walerianowymi ;)
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2010-06-30 23:41:43
    Od: Danny <d...@g...com>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 21:45:55 +0200, teddie napisał(a):

> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    w sklepach zoologicznych jest do kupienia spray odstraszający koty - zapach
    ma nie natrętny, ale działa skutecznie.

    Daniel
    http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 8. Data: 2010-06-30 23:44:12
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 30 Jun 2010 23:41:43 +0200, Danny <d...@g...com>
    wrote:

    > w sklepach zoologicznych jest do kupienia spray odstraszający koty - zapach
    > ma nie natrętny, ale działa skutecznie.

    Jeśli masz na myśli rózne akyszki, to niestety, ale nie działa.

    Ja bym kombinował z walerianą/kocimiętką gdzieś w pewnej
    odległości od auta.

    r.
    _____________

  • 9. Data: 2010-06-30 23:52:47
    Od: PawelC <p...@f...pl>

    W dniu 2010-06-30 21:45, teddie pisze:
> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    Zostawić otwarte drzwi... :)
    Koty zawsze będą kładły się na ciepłym, nawet jak na temperatura jest
    powyżej 30. A maska silnika zawsze będzie cieplejsza od otoczenia.
    Czasami przyjeżdżam do znajomej na wieś, która ma jednego kocura.
    Stwierdziłem, kiedyś walcząc z jego nałogiem pakowania mi się na
    samochód zawsze po przyjeździe, że lepiej zostawić otwarte drzwi, i
    niech się wyleży na siedzeniu, niż ma mi włazić na maskę.
    Inny sposób - wozić ze sobą psa, ale to może grozić "podlaniem" opon :)

  • 10. Data: 2010-07-01 07:54:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]
    > bagaznik) ... czy jest na te kreatury jakis sposob ? moze sa jakies
    > srodki dzialajace tak jak te na komary (odstreczajacy zapach) ...

    zacznij od umycia samochodu :P

    ps. cale zycie mamy koty na podwórku, a teraz mam jeszcze dwa swoje. Nigdy
    nie mialem problemów z uszkodzeniami auta...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE