  • 1. Data: 2006-09-08 15:12:42
    Temat: kradziez dokumentow a lewy kredyt
    Od: "klopen" <p...@i...yu>

    Niedawno kupowałem coś na kredyt i moim zdaniem zabezpieczenia są
    całkiem w porządku i nawet mysz się nie prześlizgnie ;)
    Miałem nowy plastikowy dowód osobisty i paszport sprzed roku.
    Zastanawiam się tylko w jaki sposób złodzieje dokumentów kupują coś na
    kredyt i to w nie jednym miejscu, bo często się słyszy, że komuś ukradli
    dowód i potem w całym kraju miał do spłacenia raty, o co w tym chodzi?
    Przecież ciężko znaleźć kogoś podobnego do mnie, trzeba złożyć podpisy,
    wszystko nagrywają kamery przemysłowe, w jaki sposób złodzieje robią
    tutaj wałki?

  • 2. Data: 2006-09-08 15:31:22
    Temat: Re: kradziez dokumentow a lewy kredyt
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    klopen napisał(a):
> [...]
    > Przecież ciężko znaleźć kogoś podobnego do mnie, trzeba złożyć podpisy,
    > wszystko nagrywają kamery przemysłowe, w jaki sposób złodzieje robią

    Kiedys byl jakis program (chyba na TVN), gdzie ktos na falszywy dowod
    (produkcji bazarowej) wypozyczyl samochod, jakis sprzet i dopiero w
    banku jak go gdzies tam sprawdzali to wyszlo cos nie tak (ale rezolutna
    pani z obslugi wypuscila delikwenta bez slowa). Tak wiec majac gotowy
    wzor dokumentu (czyli skradziony) idziesz na bazar i wyrabiasz
    analogiczny ale ze swoim zdjeciem. I wtedy wszystkie dane tam
    zamieszczone jak PESEL czy adres sa prawdziwe i beda sie zgadzaly z
    roznymi bazami danych.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-09-08 15:35:01
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "klopen" wrote in message

    > [...]wszystko nagrywają kamery przemysłowe...

    no aż tak dobrze to nie ma :) i nie wszędzie

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-09-08 16:46:38
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Fri, 08 Sep 2006 17:31:22 +0200, Mithos napisał(a):

    > wzor dokumentu (czyli skradziony) idziesz na bazar i wyrabiasz
    > analogiczny ale ze swoim zdjeciem. I wtedy wszystkie dane tam

    Wszyscy dający kredyt robią ksero dowodu, więc od razu wyjdzie, że to nie
    ja jestem na zdjęciu i to nie ja mam kredyt do spłaty, nie mówiąc już o
    analizie grafologicznej podpisu.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 5. Data: 2006-09-08 17:19:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Sep 2006 18:46:38 +0200,
    osoba podpisana: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>
    napisała:

    > Wszyscy dający kredyt robią ksero dowodu, więc od razu wyjdzie, że to nie
    > ja jestem na zdjęciu i to nie ja mam kredyt do spłaty, nie mówiąc już o
    > analizie grafologicznej podpisu.

    O ile "pokażesz się" bankowi (np. w reakcji na pismo) Wpp. niby z czym
    ma to ksero porównać ?
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 6. Data: 2006-09-08 18:28:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    klopen napisał(a):
    > Niedawno kupowałem coś na kredyt i moim zdaniem zabezpieczenia są
    > całkiem w porządku i nawet mysz się nie prześlizgnie ;)

    bzdura, skradziono mi kiedys dokumenty i kolesie kupili na mnie kilka
    telefonow komorkowych z abonamentem, mialem pozniej z tego powodu sporo
    problemow...

    nikt nie zmienial zdjecia ani sie nie silil na dokladne podrobienie
    podpisu, po prostu kolo z salonu dostal swoja dolę i sprzedal telefony,
    pozniej sie tlumaczyl, ze mial ciezki dzien i ze nie zauwazyl etc...

    zadnej straty materialnej nie ponioslem, ale kilka godzin spedzonych na
    komisariacie w charakterze podejrzanego jeszcze dlugo bede pamietal

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2006-09-08 19:53:52
    Od: "klopen" <p...@i...yu>

> [...]
    > wyrabiasz analogiczny ale ze swoim zdjeciem. I wtedy wszystkie dane
    > tam zamieszczone jak PESEL czy adres sa prawdziwe i beda sie zgadzaly

    Może takie numery przejdą z książeczkowym dowodem, ale ich żywot kończy
    się pod koniec przyszłego roku, a plastików chyba nie podrabiają

  • 8. Data: 2006-09-08 23:17:16
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    > a plastików chyba nie podrabiają

    Malo wiesz ;)

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: cmykuss

  • 9. Data: 2006-09-09 08:41:10
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <f...@n...home.net.pl> Kamil Darczynski
    napisal(a):

    > Malo wiesz ;)

    No ale chyba jest to trudniejsze, a zatem bardziej kosztowne niż
    tych papierowych, które dziennikaże tvnu normalnie na bazarze se kupili
    czysty do wypełnienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć