  • 1. Data: 2017-09-13 10:47:00
    Temat: kreatywnosc level master
    Od: p...@g...com

    http://www.gs24.pl/wiadomosci/stargard/a/policja-zat
    rzymala-26metrowy-sklad-tak-holowali-samochody-z-dan
    ii,12477373/

  • 2. Data: 2017-09-13 10:49:04
    Temat: Re: kreatywnosc level master
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    http://www.gs24.pl/wiadomosci/stargard/a/policja-zat
    rzymala-26metrowy-sklad-tak-holowali-samochody-z-dan
    ii,12477373/

    I to właśnie znaczy ŚCIĄGNĄĆ sobie samochód - w pełnym znaczeniu tego słowa
    :D

  • 3. Data: 2017-09-13 10:56:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    http://www.gs24.pl/wiadomosci/stargard/a/policja-zat
    rzymala-26metrowy-sklad-tak-holowali-samochody-z-dan
    ii,12477373/

    Ale popatrz - w Danii im sie popsul ... przez cale Niemcy tak
    przejechali i nikomu to nie przeszkadzalo :-)

    Te pojazdy na lawetach ... niesprawne, bez haka, czy bez tablic i OC ?
    Bo wzialbym jeden z lawety i podmienil holownika :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-09-13 11:19:32
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 13.09.2017 o 10:56, J.F. pisze:

    > Ale popatrz - w Danii im sie popsul ... przez cale Niemcy tak
    > przejechali i nikomu to nie przeszkadzalo :-)

    Tu nie wierze w tekst pisany - na moje, to C4GP popsuło się już daleko
    od Danii, bo przejazd przez Niemcy takim zestawem skończyłby się szybko.

    Pozdr,

    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2017-09-13 11:23:19
    Od: p...@g...com

    w nocy niemiecka Polizei spi :-) z Flensburga masz 600 km czyli jakies 8-9h jechali i
    prawie sie udalo

  • 6. Data: 2017-09-13 14:06:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 10:56, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Te pojazdy na lawetach ... niesprawne, bez haka, czy bez tablic i OC ?
    > Bo wzialbym jeden z lawety i podmienil holownika :-)

    Skoro na lawetach to bez kwitów na jazdę po drogach.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-09-14 01:02:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 11:19, LEPEK pisze:

    > Tu nie wierze w tekst pisany - na moje, to C4GP popsuło się już daleko
    > od Danii, bo przejazd przez Niemcy takim zestawem skończyłby się szybko.

    Był pełen materiał o 19:00 w TVN. Sugestia była taka że w innych krajach
    nie wierzyli i myśleli że to niemożliwe. Skoro niemożliwe to znaczy że
    nie istnieje :D
    U na wszystko jest mozliwe więc ich zatrzymali za 1500zł mandatu :)

    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-09-14 01:05:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-14 o 01:02, LordBluzg(R) pisze:

    > U na wszystko jest mozliwe więc ich zatrzymali za 1500zł mandatu :)

    1150zł w sumie taniej niż za paliwo do Danii&Polska czy ewentualna
    naprawa w Danii.

    --
    LordBluzg(R)

  • 9. Data: 2017-09-14 11:08:38
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1150zł w sumie taniej niż za paliwo do Danii&Polska czy ewentualna naprawa
    > w Danii.

    mieli też zakaz dalszej jazdy :D

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2017-09-14 12:17:28
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-09-13 o 10:47, p...@g...com pisze:
    > http://www.gs24.pl/wiadomosci/stargard/a/policja-zat
    rzymala-26metrowy-sklad-tak-holowali-samochody-z-dan
    ii,12477373/

    Ale za co obaj dostali mandaty za sumę 1150 zł?
    Ja tu widzę takie przewinienia:
    - holowanie pojazdem z przyczepą - 250
    - holowanie pojazdu z przyczepą - 250
    - brak oznaczeń pojazdu holowanego (nie widzę trójkąta z tyłu) - 150
    - niezachowanie właściwej odległości - 100
    - niewłaściwe oznakowanie holu - 50

    Razem: 800 zł

    Brakuje 350 zł

    yabba