  • 11. Data: 2017-09-14 13:53:13
    Temat: Re: kreatywnosc level master
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "yabba" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:opdkvt$saf$1@node2.news.atman.pl...
    >W dniu 2017-09-13 o 10:47, p...@g...com pisze:
    >> http://www.gs24.pl/wiadomosci/stargard/a/policja-zat
    rzymala-26metrowy-sklad-tak-holowali-samochody-z-dan
    ii,12477373/

    > Ale za co obaj dostali mandaty za sumę 1150 zł?
    > Ja tu widzę takie przewinienia:
    > - holowanie pojazdem z przyczepą - 250
    > - holowanie pojazdu z przyczepą - 250
    > - brak oznaczeń pojazdu holowanego (nie widzę trójkąta z tyłu) - 150
    > - niezachowanie właściwej odległości - 100
    > - niewłaściwe oznakowanie holu - 50
    >
    > Razem: 800 zł
    >
    > Brakuje 350 zł
    >

    > yabba

    w tv mówili o spowodowaniu zagrożenia

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2017-09-14 14:35:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    rzymala-26metrowy-sklad-tak-holowali-samochody-z-dan
    ii,12477373/

    >Ale za co obaj dostali mandaty za sumę 1150 zł?
> [...]

    eee - tak nalezy to sumowac ? Czy to jednak holowanie trzech przyczep
    ? :-)

    >- brak oznaczeń pojazdu holowanego (nie widzę trójkąta z tyłu) - 150
    >- niezachowanie właściwej odległości - 100
> [...]

    Przekroczenie masy zestawu, winietke ... chyba mieli, tachograf,
    swiadectwo kwalifikacji ?

    J.

  • 13. Data: 2017-09-14 14:36:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >mieli też zakaz dalszej jazdy :D

    Ale to juz w kraju.
    Mozna naprawic tanio, mozna sie wrocic po pojazdy tanio - bo blisko
    :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-09-14 15:24:01
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-09-14 o 14:35, J.F. pisze:
    > Użytkownik "yabba"  napisał w wiadomości grup
    rzymala-26metrowy-sklad-tak-holowali-samochody-z-dan
    ii,12477373/

    > eee - tak nalezy to sumowac ? Czy to jednak holowanie trzech przyczep ? :-)

    Przyczepa nie wymaga kierowcy, a samochód holowany na linie już tak.

    > Przekroczenie masy zestawu, winietke ... chyba mieli, tachograf,
    > swiadectwo kwalifikacji  ?

    Jakiego zestawu? To nie jest jeden pojazd.

    yabba

  • 15. Data: 2017-09-14 16:15:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-09-14 o 15:24, yabba pisze:

    > Jakiego zestawu? To nie jest jeden pojazd.

    Co do definicji, co to było, można by pewnie długo się sprzeczać, ale na
    bank przekroczyli długość, bo 26 metrów to już podpada pod "gabaryty" i
    trzeba jakieś tam pozwolenia mieć, pewnie nie mieli takiego.
    W zależności co ten pierwszy holownik miał w dowodzie, mogli przekroczyć
    masy dopuszczalne, a mogli też mieć po prostu przepalone żarówki czy
    łyse opony.

  • 16. Data: 2017-09-14 16:16:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-09-14 o 14:35, J.F. pisze:

    > Przekroczenie masy zestawu, winietke ... chyba mieli, tachograf,
    > swiadectwo kwalifikacji ?

    Zastanawia mnie jak ich zakwalifikowali na bramkach autostrady jeżeli
    takową się poruszali.

  • 17. Data: 2017-09-14 16:29:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Zastanawia mnie jak ich zakwalifikowali na bramkach autostrady jeżeli
    >takową się poruszali.

    Dania - Stargard ... polskich bramek jeszcze nie ma :-)

    Niemcy ... no, albo ich dobrze rozpoznalo jako dwa zestawy, albo
    rachunek przyjdzie :-)

    Ale u nas ... jakiego viatolla nie ma po drodze ?

    Zaraz ... Dania ? Tam sie samochody kupuje ? Przy ich podatkach to
    chyba kompletnie nieoplacalne.
    Ze Szwecji jechali ?

    J.

  • 18. Data: 2017-09-14 16:35:39
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-09-14 o 16:15, nadir pisze:

    > Co do definicji, co to było, można by pewnie długo się sprzeczać, ale na
    > bank przekroczyli długość, bo 26 metrów to już podpada pod "gabaryty" i
    > trzeba jakieś tam pozwolenia mieć, pewnie nie mieli takiego.

    To są dwa oddzielne pojazdy, które się holują. Inaczej niemożliwe byłoby
    holowanie zestawu z naczepą przez pomoc drogową.

    > W zależności co ten pierwszy holownik miał w dowodzie, mogli przekroczyć
    > masy dopuszczalne, a mogli też mieć po prostu przepalone żarówki czy
    > łyse opony.

    yabba

  • 19. Data: 2017-09-14 16:50:32
    Temat: kreatywnosc level master
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cza bysie zastanowic czy cos zabrania holowania pojazdu z przyczepa.

  • 20. Data: 2017-09-14 17:23:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-09-14 o 16:35, yabba pisze:

    > To są dwa oddzielne pojazdy, które się holują. Inaczej niemożliwe byłoby
    > holowanie zestawu z naczepą przez pomoc drogową.

    A ile razy widziałeś holowanie zestawu z naczepą przez pomoc drogową na
    LINIE? Bo ja te co widywałem, to był zawsze sztywny hol i żółte koguty.
    Nie znam dogłębnie ich przepisów, ale może właśnie te koguty czynią
    transport "specjalnym" i może to to poruszać się po drogach? Pomijam, że
    takie coś odholowuje się do najbliższego miejsca gdzie można zestaw
    rozpiąć i nie utrudniać ruchu i życia innym, a nie zwiedza się pół Europy.
    Dodatkowo jeżeli oni jechali A2, to zdaje się, że u nas na autostradach
    nie można się holować, dlatego pytam jak ich ewentualnie przez bramki
    przepuścili?