  • 1. Data: 2014-09-23 09:41:31
    Temat: książka o Raspberry Pi
    Od: "paskuda03" <p...@b...invalid.org>

    Dla chętnych odżałować 9,90 PLN
    dzisiaj promocja ebooka o Raspberry Pi na stronie :
    http://ebookpoint.pl/ksiazki/raspberry-pi-przewodnik
    -uzytkownika-gareth-halfacree-eben-upton,rasppi.htm

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-09-23 13:33:03
    Temat: Re: książka o Raspberry Pi
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-09-23 09:41, paskuda03 pisze:
> [...]
    > http://ebookpoint.pl/ksiazki/raspberry-pi-przewodnik
    -uzytkownika-gareth-halfacree-eben-upton,rasppi.htm

    Skoro to ebook, to czemu każą sobie płacić 7 zł za wysyłkę? Przyjdzie
    dyskietka pocztą??

  • 3. Data: 2014-09-23 13:49:44
    Od: Bool <n...@n...com>

    W dniu 2014-09-23 13:33, Andrzej pisze:
    > Skoro to ebook, to czemu każą sobie płacić 7 zł za wysyłkę? Przyjdzie dyskietka
    pocztą??

    Prze chwilą kupiłem. Nic mi nie doliczyli za wysyłkę.

  • 4. Data: 2014-09-23 13:56:19
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    > Skoro to ebook, to czemu każą sobie płacić 7 zł za wysyłkę? Przyjdzie
    > dyskietka pocztą??

    To jest opłata za wysyłkę papierowej faktury.

    Paweł

  • 5. Data: 2014-09-23 14:15:28
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-09-23 13:56, pawel2420 pisze:

    > To jest opłata za wysyłkę papierowej faktury.
    >
    > Paweł

    Dziękuję. Nie zwróciłem uwagi na fakturę. Już mam.

  • 6. Data: 2014-09-23 14:53:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    proponuję ankietę: 0 - syf ... 5 - beściak

  • 7. Data: 2014-09-23 14:55:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a i proszę dopisywać przynależność - elity po/eu / pisowscy frajerzy

  • 8. Data: 2014-09-23 20:01:30
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
    > proponuję ankietę: 0 - syf ... 5 - beściak

    Nobody will answer your request mate.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 9. Data: 2014-09-23 20:03:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, po, wolność, zwycięstwo, razem, głosujemy, europa...

  • 10. Data: 2014-09-23 22:09:17
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    I am much obliged to you :-)

    Rgds,