  • 1. Data: 2017-01-31 13:52:26
    Temat: ktm sx 125 1997
    Od: bajus123 <srodablazej@_NOSPAM_wp.pl>

    czy opłaca mi się kupowac ktm sx 125 z 1997 gdzie uszkodzone sa kopka i
    nie ma 4 i 5 biegu???

  • 2. Data: 2017-01-31 14:54:33
    Temat: Re: ktm sx 125 1997
    Od: isn't he? <a...@d...pl>

    W dniu 2017-01-31 o 13:52, bajus123 pisze:
    > czy opłaca mi się kupowac ktm sx 125 z 1997 gdzie uszkodzone sa kopka i
    > nie ma 4 i 5 biegu???
    >

    > --

    Jeżeli uda ci się sprzedać drożej, to znaczy że się opłaca.

    isn't he?

    ---
    Avast.

  • 3. Data: 2017-01-31 21:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bajus123 srodablazej@_NOSPAM_wp.pl ...

    > czy opłaca mi się kupowac ktm sx 125 z 1997 gdzie uszkodzone sa kopka i
    > nie ma 4 i 5 biegu???

    Zdefiniuj prosze "opłaca".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 4. Data: 2017-01-31 22:34:20
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Jeżeli masz czym opłacić transakcję, to się opłaca.

  • 5. Data: 2017-02-01 16:46:15
    Od: bajus123 <srodablazej@_NOSPAM_wp.pl>

    N1 napisal

    > Jeżeli masz czym opłacić transakcję, to się opłaca.
    a ile by mi wyszło za to co napisałem około

  • 6. Data: 2017-02-02 13:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik bajus123 srodablazej@_NOSPAM_wp.pl ...

    > a ile by mi wyszło za to co napisałem około

    ROTFL

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 7. Data: 2017-02-03 03:28:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-02-02 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik bajus123 srodablazej@_NOSPAM_wp.pl ...

    > ROTFL

    Człowiek niby wie, czego można się z tego szamba spodziewać, ale nadal
    jest zaskakiwany.
    Już, już, wydaje się, że z jakiś większym idiotą się nie zetknie, a tu zonk!
    :D
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl