  • 1. Data: 2017-02-22 23:09:14
    Temat: kto ma myjkę ultradzwiękową?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    nie posiadam myjki ultradzwiękowej, nigdy takiej nie miałem w łapkach.
    co z tego że widziałem w technicznym, precyzyjnym działaniu - badań nie
    prowadziłem. ale w TV widziałem pewne doświadczenie. facet wziął napisał
    na porowatym kafelku szminką napis i za pomocą wody bąbelków i
    ultradzwięków zmył tą szminkę. ale zmył ją jak kredę z tablicy myjką
    ciśnieniową. czy w Waszych myjkach tłusta substancja też tak zejdzie czy
    bez bąbelków niema sznas?

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-02-23 20:36:59
    Temat: Re: kto ma myjkę ultradzwiękową?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    nie myłem nigdy śladów po szmince...
    Natomiast parokrotnie zlazły mi nadruki z różnych elementów
    elektronicznych. Ale używam płynu do mycia PCB a nie wody.