  • 1. Data: 2013-07-12 15:02:22
    Temat: kto może wyfrezować
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    czy istnieją jakieś firmy które świadczą usługę frezowania otworów w
    obudowach metalowych?

    można prosić o jakieś namiary?

    P.S.
    Kolegi z forum nie chcę denerwować, bo pewnie nie zgadza się z moim
    światopoglądem, więc nie ma w tym żadnego intresu... proszę nie denerwować
    na moje konto.

  • 2. Data: 2013-07-12 21:15:40
    Temat: Re: kto może wyfrezować
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości

    > czy istnieją jakieś firmy które świadczą usługę frezowania otworów w
    > obudowach metalowych?
    >
    > można prosić o jakieś namiary?

    tego pełno chyba w każdym mieście.

  • 3. Data: 2013-07-12 21:19:13
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jednak wolałbym, żeby mnie Ktoś nakierował, w googlach same jakieś mega
    korporacje produkcyjne...

  • 4. Data: 2013-07-14 21:47:31
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > jednak wolałbym, żeby mnie Ktoś nakierował, w googlach same jakieś mega
    > korporacje produkcyjne...

    Zgadzam się z tym poglądem. Kogo stać na reklamę, to potrzebuje żeby maszyna
    chociaż z godzinkę popracowała. Jakieś małe ilości to tylko u jakiegoś
    emeryta, albo "amatora", to znaczy zawodowca, ale ze starą maszyną i
    niepełnym wyposażeniem. W takim przypadku trzeba określoną robotę sprawdzić,
    czy na tym się da zrobić.