  • 1. Data: 2015-10-09 21:33:45
    Temat: kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
    Od: lukasz <l...@g...com>

    http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/69a7c1e059cb7db3

    jestesmy w strefie zamieszkania był wczesniej znak
    czy fiesta (pojazd B) powinien ustąpić pierwszeństwa pojazdowi A wyjezdzajacemu z
    parkingu

    pozdrawiam i dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2015-10-09 21:41:48
    Temat: Re: kto pojedzie pierwszy strefa zamieszkania
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 9 Oct 2015 12:33:45 -0700 (PDT), lukasz napisał(a):

> [...]
    >
    > jestesmy w strefie zamieszkania był wczesniej znak
    > czy fiesta (pojazd B) powinien ustąpić pierwszeństwa pojazdowi A wyjezdzajacemu z

    Wyjeżdżający z parkingu jest włączającym się do ruchu i ustępuje
    pierwszeństwa.

  • 3. Data: 2015-10-09 21:51:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie widzę żeby tam jakieś znaki były ze parking jest.

  • 4. Data: 2015-10-09 21:56:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 9 Oct 2015 12:51:55 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Nie widzę żeby tam jakieś znaki były ze parking jest.

    Ja widzę

    A nawet jakby nie było, to istotne jest czy jest to wyjazd z "obiektu
    przydrożnego", czyli nie tyle znaki co faktycznie przeznaczenie.

    Znaku o stacji benzynowej też nie musi być, a jednak wyjeżdżając z niej
    włącza się do ruchu.

  • 5. Data: 2015-10-09 22:24:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest znak. Nie zauwazylem.

  • 6. Data: 2015-10-09 22:32:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na mapce w rogu wychodzi ze tam gdzie znak stoi to jest ulica. A i znak niewyraźny.
    Lepsza mapa by się przydała.

  • 7. Data: 2015-10-09 23:29:01
    Od: l...@g...com

    W dniu piątek, 9 października 2015 22:32:29 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Na mapce w rogu wychodzi ze tam gdzie znak stoi to jest ulica. A i znak niewyraźny.
    Lepsza mapa by się przydała.

    Pojazd a wyjeżdża z parkingu i jest tam znak

  • 8. Data: 2015-10-10 00:22:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ta droga co wyjeżdża namalowany to przelotowa? Daj namiary na miejsce żeby zobaczyc
    co tam jest. Pod znakiem jest chyba tabliczka, jeśli jest to co na niej napisali,
    wyrysowali.

  • 9. Data: 2015-10-10 06:30:34
    Od: <8...@4...063034.invalid> (Tom N)

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Daj namiary na miejsce żeby zobaczyc co tam jest.

    Przecież są namiary (Głogów Staszica) podane na zdjęciu...
    Poniżej link dla sprawnych inaczej:
    <https://goo.gl/maps/xx7hy4ERA252>

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2015-10-10 13:28:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak się ktoś pyta to ja mam sobie szukać? A w sprawie który jedzie pierwszy masz
    jakiś zdanie czy tylko za pierdolnietego nauczyciela umiesz robić?