  • 1. Data: 2018-07-19 09:32:32
    Temat: która app do blokowania (reklam, etc.) w przegladarkach?
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    samsung internet proponuje mi takie apps do "blokowania zawartości":
    https://i.imgur.com/u4nSv6i.png

    - którą z nich zdecydowanie radzicie wziąć? w firefox laptopowym wiadomo,
    co, od lat: ublock or., disconnect, natomiast adblocki omijałem; co dla tel.
    brać?

  • 2. Data: 2018-07-21 20:51:17
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Osobnik 1634Racine z adresu m...@...cbqebml naciupciał(a) co następuje:

    > którą z nich zdecydowanie radzicie wziąć?

    Z root to https://adfree.odiousapps.com/
    Bez root http://blokada.org/
    Michał

  • 3. Data: 2018-07-22 14:29:55
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sp5it w news:XnsA926D428B6536sp5it@127.0.0.1
    > Osobnik 1634Racine z adresu m...@...cbqebml naciupciał(a) co następuje:
    > Z root to https://adfree.odiousapps.com/
    > Bez root http://blokada.org/
    > Michał

    blokada: wydaje sie ciekawe. Mam od razu pare pytan - ale wstepnie: czy
    uzywales to
    cudo?

  • 4. Data: 2018-07-22 20:31:34
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > blokada: wydaje sie ciekawe. Mam od razu pare pytan - ale wstepnie: czy
    > uzywales to
    > cudo?
    Używam obu. Blokaday na nie zrootowanym fonie. Działa jak powinna. Możesz
    sobie dodawać różne blocklisty. Polecam.

  • 5. Data: 2018-07-23 11:07:11
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sp5it w news:XnsA927D0CE8BD1Csp5it@127.0.0.1
    > Używam obu. Blokaday na nie zrootowanym fonie. Działa jak powinna. Możesz
    > sobie dodawać różne blocklisty. Polecam.

    ok, to popytam:

    1.
    aktualizacje:
    pisza, ze aktualizacje maja pochodzic "ze sklepu" z ktorego wzielo sie app:
    g.play, f-droid, inne sklepy. W najprostszym sklepie - g.play, to ja nie
    widze Blokady (jest tylko dns-owa), jest za to w f-droid, ale zeby stamtad
    miec aktualizacje, to trzeba i stamtad wziac blokade, i doinstalowac ichni
    "sklep f-droid".
    to jaka jest metoda na (auto)aktualizacje [tak calej app jako takiej, jak i
    filtrow]:
    - sklep f-droid caly doinstalowac?
    - albo po prostu co jakis czas nakladkowo instalowac sciagniety najnowszy
    plik apk?

    2.
    z jakich filtrow korzystasz? tylko AdzHosts ("zalecane")? jeszcze cos
    dolozyles, bo warto?

    3.
    "powiadomienia" - dzialanie jasne.
    ale:
    jak ukryc na ekranie blokady tel. info (pasek w poprzek ekranu), ze
    "obsluga sieci vpn zostala wlaczona..." - widoczne przy kazdym
    odblokowywaniu tel

  • 6. Data: 2018-07-24 00:54:13
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Pobieraj z www.blokada.org
    > z jakich filtrow korzystasz?
    Uniwersalny, Hphosts, Adaway, Dan Pollock, Adz Hosts, społecznościowy,
    koparek. Zapewne sie to dubluje ale nie wnikałem :)

    > jak ukryc na ekranie blokady tel. info (pasek w poprzek ekranu), ze
    > "obsluga sieci vpn zostala wlaczona..." - widoczne przy kazdym
    > odblokowywaniu tel
    A to zależy od firmware twojego fona. Na moim nie mam nic takiego.

  • 7. Data: 2018-07-24 14:06:23
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sp5it w news:XnsA929932034A0sp5it@127.0.0.1
    > Pobieraj z www.blokada.org

    i *stad* wzialem na starcie, ale jak to ma sie aktualizowac? - mysle i o
    samej app, i o samych filtrach.
    bo widze cos takiego --> https://i.imgur.com/2lGO2rm.png, a po klik w
    miejsce strzalkowe, widze to --> https://i.imgur.com/QPOIHuG.png
    sklepu zadnego nie uzywalem, wiec jak aktualizowac? co jakis czas download z
    blokada.org i nakladkowa instalacja?

    > Uniwersalny, Hphosts, Adaway, Dan Pollock, Adz Hosts, społecznościowy,
    > koparek. Zapewne sie to dubluje ale nie wnikałem :)

    popatrzylem na to, co napisales, rzucilem okiem na listy w laptopie ktore
    biore od lat dla hosts - cos powybieralem

    > A to zależy od firmware twojego fona. Na moim nie mam nic takiego.

    mam to nawet po takim ustawieniu dla blokada w opcjach tel -->
    https://i.imgur.com/r3SHp1x.png
    (oprocz tego jest tez wyl. powiadomien w samej blokadzie)

  • 8. Data: 2018-07-25 01:44:44
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > sklepu zadnego nie uzywalem, wiec jak aktualizowac? co jakis czas
    > download z blokada.org i nakladkowa instalacja?
    Zainstalwoane z blokada.org w miejscu brak aktualizacji siępojasie jak jest
    nowa binarka.

    > mam to nawet po takim ustawieniu dla blokada w opcjach tel -->

    U mnie na czystym Oreo nie ma. Nie pomogę.

  • 9. Data: 2018-07-25 09:05:25
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sp5it w news:XnsA92A11C3865DCsp5it@127.0.0.1
    > Zainstalwoane z blokada.org w miejscu brak aktualizacji siępojasie jak
    > jest nowa binarka.
    czyli jest bezpiecznie.

    > U mnie na czystym Oreo nie ma. Nie pomogę.
    widocznie lizak ma gorzej