  • 1. Data: 2015-05-18 19:45:02
    Temat: które W5W są długowieczne?
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Zwykłe żarówki W5W wytrzymują mi około roku, niby nie ma tragedii, ale ich
    wymiana wiąże się z koniecznością odkręcenia ramki tablicy rejestracyjnej i
    muszę zazwyczaj w nowym miejscu wiercić wkrętami dziury w zderzaku, żeby nie
    zgubić tej ramki po drodze. W związku z tym szukam jakichś żarówek o
    przedłużonej trwałości.

    Znalazłem Philips W5W Longlife - czy te są najlepsze w sensie trwałości, czy
    może są jakieś lepsze od nich?

    A może są jakieś ledowe zamienniki warte uwagi, takie które mają barwę
    zbliżoną do zwykłej żarówki i nie wpadają w oko podczas
    "organoleptycznego sprawdzania - przy pomocy siatkówki oka odpowiednio
    przeszkolonego Pana Policjanta - stanu technicznego pojazdu stwarzającego
    zagrożenie katastrofą w ruchu lądowym poprzez używanie źródła światła nie
    posiadającego homologacji do używania w lampce posiadającej homologację do
    stosowania wraz z żarówką posiadającą homologację zgodnie z dyrektywą numer
    milion pińcet sto dziewińcet"?

  • 2. Data: 2015-05-18 20:21:41
    Temat: Re: które W5W są długowieczne?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zhbick k...@s...de ...

> [...]
    > posiadającej homologację do stosowania wraz z żarówką posiadającą
    > homologację zgodnie z dyrektywą numer milion pińcet sto dziewińcet"?

    No pewnie ze ledowe.
    Kupiłem ostatnio jakies zwykłe ze sklepu allegrowego w poblizu - do
    oswietlenia tablicy, bo jest na drzwiach ktore przez wstrzasy przy
    zamykaniu notorycznie przepalały zwykłe zarówki.
    Od pol roku spokój.

  • 3. Data: 2015-05-18 22:39:20
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-05-18 o 19:45, zhbick pisze:
> [...]
    > w zderzaku, żeby nie zgubić tej ramki po drodze. W związku z tym szukam
    > jakichś żarówek o przedłużonej trwałości.

    ee? jezdze swoim wozidłem 10-ty rok, nie wymieniałem ich nigdy...
    podejrzewam, ze są oryginalne, niemieckie, z 2001 roku :)

    @