  • 1. Data: 2016-09-28 21:13:34
    Temat: który Falownik ma budowę modułową?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    pytanie raczej do kogoś kto porozbierał trochę falowników
    który łatwodostępny i dość popularny falownik ma budowę modułową
    tzn część mocy jest na oddzielnej płytce od pcb z CPU
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-09-28 21:26:14
    Temat: Re: który Falownik ma budow? modu?ow??
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-09-28 21:13, Szumek wrote:
    > Witam
    > pytanie raczej do kogo? kto porozbiera? troche falowników
    > który ?atwodostepny i do?ae popularny falownik ma budowe modu?ow?
    > tzn cze?ae mocy jest na oddzielnej p?ytce od pcb z CPU
    > pozdrawiam

    Widzę że ustawienia OE to juz niedostępna wiedza historyczna!

    Włodek

  • 3. Data: 2016-09-28 22:17:06
    Temat: Re: który Falownik ma budowę modułową?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-28 o 21:13, Szumek pisze:
> [...]
    > który łatwodostępny i dość popularny falownik ma budowę modułową
    > tzn część mocy jest na oddzielnej płytce od pcb z CPU

    a można wiedzieć po co to?
    chodzi o to, że część mocy częściej pada i chcesz się zabezpieczyć w
    moduły mocy?
    Raczej nie zauważyłem takiego czegoś ani też jakiejś ogólnie
    awaryjności. Mamy trochę Beckhoffa serii AX2000 (2/5/10), SEW MOVIDRIVE
    B, kilka AMK KW10/KW100 czy też Siemensów micromaster i master drive.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2016-09-29 21:25:48
    Temat: Re: kt?ry Falownik ma budow? modu?ow??
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-09-28 o 21:13, Szumek pisze:
    > Witam
    > pytanie raczej do kogo? kto porozbiera? troch? falownik?w
    > kt?ry ?atwodost?pny i do?? popularny falownik ma budow? modu?ow?
    > tzn cz?? mocy jest na oddzielnej p?ytce od pcb z CPU
    > pozdrawiam

    Po pierwsze nie krzacz, po drugie prawie każdy z popularnych, jedynie w
    bardzo małych <1KW spotyka się wszystko na jednej płycie, ale wiodące
    firmy mają przeważnie rozdzielone moduł mocy od sterowania.
    Napisz po co ci to?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2016-09-29 22:31:07
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    cel to wykorzystanie czesci mocy do własnego celu
    mam SEWa 0,75kW i Nord AC też coś koło 1 kW na czesci,
    jeden jak i drugi się nie nadają wszystko upchane i zminiaturyzowane
    końcówka scalona a wolałbym na tranzystorach
    nawet rozmiarowo są one jakoś takie mianiaturki
    moje założenia są takie : końcówka na tranzystorach czyli tania do naprawy
    część mocy rozdzielona z częścią sterującą
    i dobrze by było żeby był wektorowy , żeby były już czujniki prądu
    zintegrowane na płycie
    i nie jakiś wynalazek, tylko dość popularny
    żeby można było kupić taki sam drugi,
    używany jeśli zajdzie taka potrzeba
    czyli coś co dość często pojawia się na portalach aukcyjnych
    to tyle pozdrawiam

  • 6. Data: 2016-09-29 23:23:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 29.09.2016 o 21:25, janusz_k pisze:

    > Po pierwsze nie krzacz,

    Po pierwsze to skonfiguruj sobie swojego Thunderbirda, to wszystko
    będziesz czytał bez problemu. Ja w jego poście nie widzę żadnych
    krzaczków w odróżnieniu od tego co Ty zacytowałeś.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2016-09-30 00:33:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

    Po pierwsze to skonfiguruj sobie swojego Thunderbirda, to wszystko
    będziesz czytał bez problemu. Ja w jego poście nie widzę żadnych
    krzaczków w odróżnieniu od tego co Ty zacytowałeś.
    ---
    Następna grupa jaką zaśmieciłeś swoimi wywodami na temat konfiguracji
    czytników

  • 8. Data: 2016-09-30 09:30:43
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-09-29 o 22:31, Szumek pisze:
    > Witam
    Dalej krzaczysz :( pisz bez polskich liter, będzie łatwiej przeczytać.

    > cel to wykorzystanie czesci mocy do w?asnego celu
    > mam SEWa 0,75kW i Nord AC te? co? ko?o 1 kW na czesci,
    > jeden jak i drugi si? nie nadaj? wszystko upchane i zminiaturyzowane
    Normalne :) musisz znaleść starszy z motażem przewlekanym tam będziesz
    miał bardziej normalnie.

    > ko?c?wka scalona a wola?bym na tranzystorach
    > nawet rozmiarowo s? one jako? takie mianiaturki
    Końcówke na tranzystorach możesz sobie zrobić sam, tam żadnej filozofii
    nie ma, możesz też kupić gotowe moduły niedrogo np: 3A 600V
    http://pl.rs-online.com/web/p/moduly-tranzystorowe-i
    gbt/8772885/

    > moje za?o?enia s? takie : ko?c?wka na tranzystorach czyli tania do naprawy
    > cz?? mocy rozdzielona z cz?ci? steruj?c?
    > i dobrze by by?o ?eby by? wektorowy , ?eby by?y ju? czujniki pr?du
    > zintegrowane na p?ycie
    Ale czujniki są na płycie mocy, a procek na sterującej, co razem Ci daje
    prawie cały falownik, to po co chcesz je rozdzielać?
    a płyty procesorowej samej nie uruchomisz.

    > i nie jaki? wynalazek, tylko do?? popularny
    > ?eby mo?na by?o kupi? taki sam drugi,
    > u?ywany je?li zajdzie taka potrzeba
    Falowników jest od groma, już nawet chińczycy je robią pod
    swoją marką.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 9. Data: 2016-09-30 23:00:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    re pisze:

> [...]
    > ---
    > Następna grupa jaką zaśmieciłeś swoimi wywodami na temat konfiguracji

    Jakie wywody, poinformował człowieka że ma źle skonfigurowany czytnik i
    tyle.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 10. Data: 2016-10-01 00:31:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "AlexY"

> [...]
    > czytników

    Jakie wywody, poinformował człowieka że ma źle skonfigurowany czytnik i
    To niech se to prywatnie pisze albo na grupie do tego przeznaczonej. Czytam
    te pierdoły od niego na każdej grupie.