  • 11. Data: 2017-10-10 11:50:29
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2017-10-09 o 14:09, fir pisze:

    > to idiota
    Skoro on idiota, to kim ty jesteś?

    > pisalem ze nie mam czasu czytac netu przynajmniej teraz bo jestem zawalony robotą -
    i pytanie rzucam mimochodem
    A na pisanie kretynizmów czas masz, mędrku prokrastynacją dotknięty?

    > wspomnianego matolka znam i kojarze jako absolutnego idiote (co widac po jego
    zawsze blednych 'wnioskowaniach') polaczonego w typie ze spoufalajacym sie gburem..
    nie mam czasu na takie internetowe ćwoki i dobrze radze panu cwokowi nie probowac
    spoufalac sie ze mną
    > za
    Wystaw sobie coś takiego: nie przychodzi mi do głowy nikt, włączając w
    to mojego psa (jego na pewno!) i mój szpadel, kto by chciał się z tobą
    "spoufalac" - o wielki.
    I sądzę, nie - jestem pewien, że nie jestem odosobniony w tej kwestii.

    Ale z drugiej strony, mam tu pewien dysonans - quasi-empatyczną dualność
    taką...
    Ponieważ fajnie że jesteś. Taki element folkloru, coś jak stokrotka na
    PO/PIS/EU łące ;-)

    --
    wloochacz

    --
    wloochacz

  • 12. Data: 2017-10-10 12:18:33
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 października 2017 23:47:51 UTC+2 użytkownik fir napisał:

> [...]
    gburem.. nie mam czasu na takie internetowe ćwoki i dobrze radze panu cwokowi nie

    problemu sprawdze sobie za pare dni
    pytania czasu trzeba wiele mniej

    ze sredniowiecza.. teoretycznie usenet jest dla ludzi zainteresowanych powaznym
    podejsciem do technologi czyli dla mnie, praktycznie masa tam zoologicznych niemal
    przytępow waszego pokroju.. na usenecie zerujecie jak pasożyt

    > napewno nie dlatego by tonoc w bagnie glupoty i nudziarstwa grupowych matolkow

    na tej grupie mozna ogolnie sie poczuc jak w przedszkolu pełnym głabów - powiedzmy
    sobie jasno,
    przynajmniej kilku tu obecnych grupowych paasożytów
    (tak na moje oko 50% grupy) to nieststy obrazy totalnej glupoty - daltego jest tu
    taki syf

    odwieczny problem czy lepiej te pasożyty tepactwa
    ignorowac czy lepiej z nimi 'dyskutowacc' - moje doswiadczenie wykazuje ze najlepsza
    jest droga posrednia (nie dyskusja ale oswiadczenie ze tu pan cwok kolegi nie
    znajdzie i tyle - bo ten sposob
    podejscia pozwoli troche odsiac ten syf a zarazem
    nie ma straty czasu na pseudo-dyskusje z absolutnymi pacanami)

    co do pytanie to dzis znalazlem troche czasu i znalazlem odpowiedz
    - ten pierwszy string z 'rejestracja' mozna odeslac
    immediatelly
    - ten drugi (join i reszta) najprawdopodobniej po tym jak server odesle "Welcome to
    ..." ja po prostu sprawdzam czy sa obecne te slowa "Welcome to" (przynajmniej
    zakladam ze to starczy bo nie mam az tyle czasu by to teraz zglebiac - nieststy
    problem czasu wystepuje w programowaniu, wiadomo jak jest)

  • 13. Data: 2017-10-10 14:25:01
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "fir" <p...@g...com> napisał:

    > ostatnio pomagalem jednej kolezance

    Biedna nieswiadoma ("póki co"...) dziewczyna :(

    AK

  • 14. Data: 2017-10-10 14:38:11
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 października 2017 14:25:26 UTC+2 użytkownik AK napisał:

    > Biedna nieswiadoma ("póki co"...) dziewczyna :(
    >
    > AK

    z koteq sie calkiem dobrze koduje.. (czesto podstaw c nawet nie zna ale ma
    talent/zainteresowanie do pewnych sieciowych rzeczy - zwlaszcza do klimatow
    ogolnoircowych, pisanie botow i takie tam , zna sie na tym lepiej niz ja - ja za
    ircami az tak nie przepadam dzis te irce sa raczej opustoszale, 70 osob na calym
    serwerze.. troche szkoda bo stare aktywne czaty po kilka tysiecy ludzi to byla super
    fajna rzecz)

  • 15. Data: 2017-10-10 19:31:20
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Tue, 10 Oct 2017 05:38:11 -0700 (PDT), fir wrote:

    > zna sie na tym lepiej niz ja

    to akurat wielce możliwe

    > ja za ircami az tak nie przepadam dzis te irce sa raczej opustoszale,
    > 70 osob na calym serwerze..
    > troche szkoda bo stare aktywne czaty po kilka tysiecy ludzi
    > to byla super fajna rzecz)

    po co Ci ludzie? sam ze sobą gadaj, tak jak tutaj na grupie, będziesz miał
    wtedy w 100% doborowe towarzystwo "ludzi zainteresowanych powaznym
    podejsciem do technologi"

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 16. Data: 2017-10-11 15:33:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > to idiota

    Tylko że póki co ten idiota wie, w jaki sposób - i jakie - pytania zadawać
    na grupach, a przed zadaniem pytania zadaje sobie trud samodzielnego
    znalezienia odpowiedzi.

    > pisalem ze nie mam czasu czytac netu przynajmniej teraz bo jestem
    > zawalony robotą - i pytanie rzucam mimochodem

    Ty nie masz czasu, ale inni mają mieć czas, żeby ci odpowiadać i odwalać
    za ciebie robotę? Jeszcze nie zauważyłeś, że takie podejście nie działa?

    > wspomnianego matolka znam

    Nie znasz mnie. Za to ja znam Ciebie bardzo dobrze, Tomku.

    > nie mam czasu na takie internetowe ćwoki

    Zawsze możesz podyskutować ze swoimi 15-letnimi koleżankami z onet czatu.
    Na przykład z Gwiezdną Maciorą (Katarzyna J., pełnego nazwiska tu nie
    napiszę, żeby nie robić reklamy), która wprawdzie teraz jest już starsza,
    ale wtedy nie była. To mniej więcej Twój poziom.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 17. Data: 2017-10-11 15:39:12
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AK <n...@n...net> wrote:

    > Biedna nieswiadoma ("póki co"...) dziewczyna :(

    "Cynthia" ma na emeryturze dużo czasu :) (bo tak sobie wpisała na fb
    w "praca", chociaż to dziewczyna dużo młodsza od fira)

    (mówiłem już, że znam fira duuużo lepiej, niż on myśli, że go znam?)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 18. Data: 2017-10-11 15:40:11
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    fir <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > problemu sprawdze sobie za pare dni - na razie kompletnie nie malem na
    > to czasu (a na samo sformulowanie pytania czasu trzeba wiele mniej tak

    Czym tylko udowadniasz, że nie szanujesz czasu innych grupowiczów.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 19. Data: 2017-10-11 15:43:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > na tej grupie mozna ogolnie sie poczuc jak w przedszkolu pełnym głabów

    Ja widzę tylko dwóch niereformowalnych i jednego reformowalnego.

    > - powiedzmy sobie jasno, przynajmniej kilku tu obecnych grupowych
    > paasożytów (tak na moje oko 50% grupy) to nieststy obrazy totalnej
    > glupoty - daltego jest tu taki syf

    I nie przyszło Ci do głowy, że jeśli połowa ludzi tutaj to dla ciebie
    debile, to może jednak nie z nimi jest problem?

    > co do pytanie to dzis znalazlem troche czasu i znalazlem odpowiedz

    Nic nie znalazłeś. "Welcome to ..." nie należy do protokołu i może to być
    dowolny tekst. Do protokołu należą numeric-i. Jakbyś zajrzał do RFC, to
    byś się o tym od razu dowiedział i nie marnowałbyś czasu grupowiczów na
    swój analfabetyzm i lenistwo.

    > nieststy problem czasu wystepuje w programowaniu, wiadomo jak jest)

    Tylko jeśli masz nieprzekraczalny deadline, co tu na 99% nie zachodzi.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 20. Data: 2017-10-14 09:57:43
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał:

    > (mówiłem już, że znam fira duuużo lepiej, niż on myśli, że go znam?)

    Wszysycy go znaja duzo lepiej niz mu sie wydaje :)
    Chyba tylko on w swym chorym umysle wierzy ze jest anonimowy.

    AK