  • 21. Data: 2017-10-19 20:53:47
    Temat: Re: ktoś może wie... (protakół irca)
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > (mówiłem już, że znam fira duuużo lepiej, niż on myśli, że go znam?)

    no to opowiedz - to takie ciekawe tematy!

  • 22. Data: 2017-10-23 12:08:32
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    denat 'POPIS/EU <N...@g...pl> wrote:

    > no to opowiedz - to takie ciekawe tematy!

    Jeśli kiedyś będę w okolicy ul. Towarowej, Karolu.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 23. Data: 2017-10-23 17:58:29
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 października 2017 12:08:34 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki
    napisał:

    > Jeśli kiedyś będę w okolicy ul. Towarowej, Karolu.

    heh, tępi kolesie z netu odstawiaja stalkujace buractwo i nawet sie tego nie wstydzą?
    jawnie tępsza jazda buraczana
    niz mozna by sie spodziewac, ale nieststy
    nie da sie ukryc, chore na leb prymitywne połmalpy ciagle żyją posrod nas

  • 24. Data: 2017-10-23 21:23:27
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Jeśli kiedyś będę w okolicy ul. Towarowej, Karolu.

    nie rób nam tego! chociaż przedstaw fragment wytycznych - żebym mógł
    sobie sam poszukać [R]?