  • 1. Data: 2018-10-31 02:22:52
    Temat: ktoś używa gg w smartfonie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    same reklamy? przejmuje kontrolę nad telefonem? ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-11-01 11:48:40
    Temat: Re: ktoś używa gg w smartfonie?
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 31 Oct 2018 01:22:52 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >same reklamy? przejmuje kontrolę nad telefonem? ;)

    A ktoś uzywa jeszcze GG?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2018-11-01 17:19:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01-11-18 o 11:48, j...@i...pl pisze:

    > A ktoś uzywa jeszcze GG?
    Ja. Również w Smartfonie. Nic szczególnego się nie dzieje, a reklam nie
    jest szczególnie więcej,niż w innych darmowych programach.

  • 4. Data: 2018-11-01 22:50:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.10.2018 o 02:22, PiteR pisze:
    > same reklamy? przejmuje kontrolę nad telefonem? ;)

    dawno dawno temu - używałem, ale to był jakiś inny program z obsługą
    protokołu GG. jabber? icq? To było za czasów królowania javy gdy rozmowy
    kosztowały 2zł za minutę. Lata miłały, rozmowy taniały, aż przyszła era
    darmowych rozmów i smsów. każdy kto ma w telefonie GG ma też jakiś
    pakiet internetowy więc chyba smsy też ma w pakiecie? Niema? Większość
    ma, wiec sens GG taki średni trochę. Facebook już prędzej, bo spełnia
    podobną rolę, a dodatkowo tu i ówdzie można się szybko zalogować.

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-11-02 01:50:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jerzu pisze tak:

    > A ktoś uzywa jeszcze GG?

    tak używa, 60+

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2018-11-02 02:07:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > dawno dawno temu - używałem, ale to był jakiś inny program z
    > obsługą protokołu GG. jabber? icq?

    Może to był tel z Windowsem a nie z Androidem ;)

> [...]
    > rozmów i smsów. każdy kto ma w telefonie GG ma też jakiś pakiet
    > internetowy więc chyba smsy też ma w pakiecie? Niema? Większość

    Smsy do Polski są droższe niż głosowe minuty.

    Sens jest mocny bo nie każdego seniora nauczysz nowego softu.
    Whats up czy Viber mają wersje na pc ale to trzeba polecieć 1500km i
    potem jechać 200km, zainstalować i nauczyć.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2018-11-02 19:57:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-02 o 02:07, PiteR pisze:

> [...]
    > Whats up czy Viber mają wersje na pc ale to trzeba polecieć 1500km i
    > potem jechać 200km, zainstalować i nauczyć.

    Zdalny pulpit (Team Viewer) i lecisz :)
    Ja mam GG dla starszych w sensie starych userów ale nie wiekiem a dla
    nowych to Telegram (wersja PC i Andro)
    Telegram nie nie jest tak popierdolony jak inne i idealnie wpasowuje się
    zamiast GG. Brak reklam.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 8. Data: 2018-11-03 12:15:39
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > same reklamy? przejmuje kontrolę nad telefonem? ;)

    Da się wytrzymać. Najlepiej jednak wychodzi przez www, można całkiem
    usunąć reklamy.

    A, mam pięciocyfrowy numer GG!

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2018-11-03 20:56:02
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Grzexs* napisał(-a):

    > A, mam pięciocyfrowy numer GG!

    Ja od wielu lat mam dwa sześciocyfrowe i używam GG tylko na PC na
    "Gadu-Gadu" v6.1 + PowerGG 1.7.0 (Power project 1.58). Podobno
    użytkowników GG jest już tak niewiele, że nr pięciocyfrowe powinny
    wrócić do puli, ale nie sprawdzałem tego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2018-11-05 01:31:15
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > same reklamy? przejmuje kontrolę nad telefonem? ;)

    gg 3.9.2 reklam nie stwierdziłem.