  • 1. Data: 2018-01-31 01:06:01
    Temat: kupiłech bluray
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sam nie wiem po co ;) Oglądać filmy z Tesco po piątaku chyba.

    Czy ktoś bawi się jeszcze w nagrywanie płyt? Czy hdd żondzom?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-02-02 17:27:54
    Temat: Re: kupiłech bluray
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Sam nie wiem po co ;) Oglądać filmy z Tesco po piątaku chyba.
    > Czy ktoś bawi się jeszcze w nagrywanie płyt? Czy hdd żondzom?

    Jaki? Nagrywałech na CD/DVD. Bluraya jeszcze nie mam. Płyty są chyba nadal w
    kosmicznych cenach.

    neelix

  • 3. Data: 2018-02-02 23:37:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    neelix pisze tak:

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jaki? Nagrywałech na CD/DVD. Bluraya jeszcze nie mam. Płyty są
    > chyba nadal w kosmicznych cenach.

    2.60zł za 25gb

    https://www.sferis.pl/bd-r-verbatim-25gb-50szt-p4480
    67

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-02-03 11:09:54
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2/2/2018 5:27 PM, neelix wrote:
    > Jaki? Nagrywałech na CD/DVD. Bluraya jeszcze nie mam. Płyty są chyba
    > nadal w kosmicznych cenach.

    Nie są. Bluray oplaca się jako domowy storage od jakiś 3 lat.

  • 5. Data: 2018-02-03 11:30:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > Czy ktoś bawi się jeszcze w nagrywanie płyt? Czy hdd żondzom?

    Czy łatwo jest zepsuć nagranie BR dual layera? Pewnie pewniej jest
    używać tylko single layer?

    Jeszcze nigdy nie udało mi się nagrać dvd dl poprawnie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 6. Data: 2018-02-04 10:46:44
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A co myślicie o płytach DVD DL, czyli o podwójnej pojemności?
    Czasem wysyłam (rodzinie itp.) zdjęcia na płytach i nie wiem, czy w każdym "domowym"
    odtwarzaczu DVD da się płyty Double Layer (9 GB) odczytać?

    -----

  • 7. Data: 2018-02-04 11:31:16
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ń pisze tak:

> [...]
    > Czasem wysyłam (rodzinie itp.) zdjęcia na płytach i nie wiem, czy
    > w każdym "domowym" odtwarzaczu DVD da się płyty Double Layer (9

    Filmy kupne są double layer więc niby powinno się dać odczytać.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2018-02-04 13:22:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-02-04 o 11:31, PiteR pisze:
    > Filmy kupne są double layer więc niby powinno się dać odczytać.

    Litości :-)

    Wróćmy do rzeczywistości.

    I tu pytanie czy blureje są tak samo "niekompatybilne" i nie warte
    zaufania jak DVD DL?
    Czy nastąpił jakiś progres w tej dziedzinie chorej optycznej
    technologii? :-)

  • 9. Data: 2018-02-04 13:36:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    z pisze tak:

    > I tu pytanie czy blureje są tak samo "niekompatybilne" i nie warte
    > zaufania jak DVD DL?

    Są nie warte zaufania przy nagrywaniu.
    ale jak już się uda nagrać to są warte ;)

    Odczyt w stacjonarnych odtwarzaczach nigdy
    mnie nie interesował i nie będzie.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2018-02-04 14:16:44

    W dniu 2018-02-04 o 13:36, PiteR pisze:
    > Odczyt w stacjonarnych odtwarzaczach nigdy
    > mnie nie interesował i nie będzie.

    Szkoda. Myślałem że poszerzę swoją wiedzę ;-)