  • 1. Data: 2014-08-28 19:45:26
    Temat: kupujmy ajfony
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Podobno odkrycie stulecia - możliwe będą płatności
    mobilne w urządzeniach Appla :
    http://www.wired.com/2014/08/iphone-6-to-use-nfc/

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-08-28 19:51:18
    Temat: Re: kupujmy ajfony
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-08-28 19:45, paskuda03 wrote:
    > Podobno odkrycie stulecia - możliwe będą płatności
    > mobilne w urządzeniach Appla :
    > http://www.wired.com/2014/08/iphone-6-to-use-nfc/
    >
    > --
    > Paskuda03

    jak pare tygodni temu poruszalem temat NFC, to mnie tu ajfonowcy zezarli
    'po co nam takie cos'.

    Teraz to bedzie kolejny sweet feature?
    ;)

  • 3. Data: 2014-08-28 20:27:13
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

    > jak pare tygodni temu poruszalem temat NFC, to mnie tu ajfonowcy zezarli
    > 'po co nam takie cos'.
    >
    > Teraz to bedzie kolejny sweet feature?
    > ;)

    Napewno P....l jakoś to jutro wytłumaczy.
    Wierzę w jego geniusz!

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2014-08-28 21:30:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    > jak pare tygodni temu poruszalem temat NFC, to mnie tu ajfonowcy zezarli
    > 'po co nam takie cos'.
    >
    > Teraz to bedzie kolejny sweet feature?
    > ;)

    Kto tak zareagował?
    Bo ja chętnie bym rf-id w telefonie miał...

  • 5. Data: 2014-08-28 21:46:30
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 19:45:26 +0200, "paskuda03"

    >Podobno odkrycie stulecia - możliwe będą płatności
    >mobilne w urządzeniach Appla :
    >http://www.wired.com/2014/08/iphone-6-to-use-nfc/

    Fajnie. Tylko ten co bierze pieneidze musi miec czytnik NFC

    A.L.

  • 6. Data: 2014-08-28 22:02:12
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    A.L. wrote:
    > Fajnie. Tylko ten co bierze pieneidze musi miec czytnik NFC

    A dodatkowo musi to być zgodne z lokalną infrastrukturą operatorów -
    MyWallet, czy Orange Cash. Inni tego w PL nie mają... O bankach nie
    wspominając, choć jak MyWallet zadziała, to mamy wybór...

    Jakub

  • 7. Data: 2014-08-28 22:17:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > On Thu, 28 Aug 2014 19:45:26 +0200, "paskuda03"

    > Fajnie. Tylko ten co bierze pieneidze musi miec czytnik NFC

    a czemu nie ma? nie opłaca się?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-08-28 22:18:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Kto tak zareagował?
    > Bo ja chętnie bym rf-id w telefonie miał...

    a po co?

  • 9. Data: 2014-08-28 22:27:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 28 Aug 2014 20:17:25 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote: